Hvor vondt..

Lille Mille

Gift med forumet
skal man ha etter uttaket? [8|] Ikke det at jeg har så veldig vondt altså, gjør ikke vondt å sitte stille... men gjør ganske vondt når jeg beveger meg eller går. Og spesielt å gå på do [:(] Men det er vel helt vanlig.. Fikk jo beskjed om at jeg kunne ta paracept dersom jeg fikk vondt.. Tror jeg skal gjøre det senere i dag gitt [8|]

Jeg hadde ganske ondt etter uttakene, (både første og andre), så det er nok helt normalt.
Ta deg en paracet eller to du å ta livet med ro så går det over om ett par dager[:)]

Husk på å drikke nok også.
Lykke til[:)]

Eg hadde veeeeldig vondt når medisinane frå egguttaket gjekk ut. Trong litt sterke smertestillande då ja den kvelden ved begge uttakene. Verst på 2. uttaket då dei grisla litt meir inni der den gongen! Fekk med sterke paracet + voltaren frå klinikken ved fyrste uttaket då eg spurde etter smertestillande. Andre gong fekk eg ikkje med noko, men tok pinex forte som eg hadde frå før. Dagen etter uttak trong eg ikkje ta noko smertestillande, men var ubehagelig å sitja rett opp i 5-6 dagar etterpå og vondt å gå på do ei stund ja.. Men det med egguttak er verkjeleg ikkje så ille som enkelte vil ha det til. Det er i alle fall verdt det når ein tenkjer på premien ein kan oppnå[;)] !!!

Utrolig hvor godt paracept fungerer [:D] Deilig at det vonde slapp litt nå.. Så nå skal jeg kose meg resten av kvelden [:)]

Godt å høre at Paraceten hjalp, kos deg i kveld du[:)]

Jeg må jo si jeg kjente det litt i ettertid jeg og[;)]Litt ubehagelig noen dager,men det går seg til vennen[:D]Bare slapp av og prøv å kos deg[:)]

I dag har jeg ikke noe vondt [:D] Har ikke trengt å ta paracet heller. I'm back to normal [8D] Delvis iallefall, hvis man ser bort fra alle tankene som surrer rundt i hodet [8D]

Back
Topp