Hvor vondt var dine rier?

Rosita33

Flørter med forumet
Vannet går og går nå (litt om gangen, pluss slim med blod).

Nå har jeg begynt å kjenne rier eller kynnere, er ikke helt sikker enda.

Det kjennes som kraftige menstruasjonssmerter og magen blir stein hard, har begynt å kjenne bittelitt vondt i ryggen også. De er ikke regelmessige enda.

Tror dere jeg har rier?

Høres ut som det virkelig begynner og ta seg opp iallefall [:D] SÅ SPENNENDE!
Det var iallefall sann det begynte med meg, litt små murringer å litt ryggsmerter.. Blir nok bare verre og verre [:)]

Det kan godt hende det er rier, men jeg tror det er utrolig individuelt både hvor sterke de er når de begynner, og hvor vonde de er i forhold til hvor effektive de er osv.
Da jeg fikk den første spratt jeg opp av sofaen, hadde akkorat lagt meg ned og trodde det var noe i ryggen/bekkenet som var kommet i klem, det var så vondt at jeg hadde lyst til å gråte. Så jeg måtte puste meg gjennom nesten alle rier, selv dagen før hun kom og jeg gikk hjemme.

kjennte murring i ryggen først, så kom de som tak fra ryggen og fram over magen - samtidig hadde jeg utrolig nedpress mot musa så jeg ikke klarte å sitte

Jeg syntes rier var HELT JÆVELIG da jeg skulle har første.Denne gangen var jeg i tvil om jeg skulle reise til sykehuset eller vente for jeg visste ikke om det var rier jeg hadde eller bare maserier.De kom med alt fra 1-15 min mellomrom, noen var vonde noen ikke,noen varte i 15 sek noen i opp mot 1 minutt.....meeen da jeg kom opp var det 9 cm åpning.

Jeg trodde jeg hadde kynnere, men det viste seg å være rier..Men kjente de ganske godt etterhvert

helt sikkert rier, siden vannet går... det er jo svært individuelt hvor smertefulle rier man får. Enkelte kjenner dem knapt, mens andre lider seg igjennom hver eneste en.
Du må nesten bare telle og se om de kommer regelmessig.

Utrolig spennende! Masse lykke til !!! [:)]

ORIGINAL: Fint_Lite_Nyttår

Jeg trodde jeg hadde kynnere, men det viste seg å være rier..Men kjente de ganske godt etterhvert

sign, tok ikke lange tida før de ble hypperige og lengre. Og VONDERE, fytti katta [8D]

Ja det er nok rier. Jeg fikk rier med en gang vannet gikk og det var som sterke mens smerter.
Så moro - masse lykke til [:D]

Hos meg var d veldig kraftige menskramper..
Så tipper d du har nå er rier..[:D]
Lykke til [:D]

Back
Topp