Hvor vondt gjør det å skylle egglederne?

rebi11

Forelsket i forumet
Ja, som tittelen sier.. Hvor vondt synes du det var dersom du har gjort det? Tok du smertestillende?

Vurderer det da prøvingen drar litt ut i tid.. men er livredd hehe:-)

Tok ikke smertestillende og synes ikke det gjorde vondt i det hele tatt! Gyn skylte til og med gjennom en ekstra gang bare for å vise meg boblene på UL. De var riktignok åpne, hørt det er vondere hvis de er tette

Tok ikke smertestillende, fikk et ganske heftig trykk inni der, og var vondt - men tålelig.

Jeg tok smertestillende, hun klarte ikke å presse gjennom væska, så jeg ba henne trykke på. Endte med et veldig press, store smerter og jeg besvimte :hilarious: i gyn-stolen!!!:hilarious: (dette er kanskje en skrekkhistorier, sjeldent at gyn hadde sett en slik reaksjon på alle de årene hun hadde jobbet som gyn)
(Det viste seg dog at egglederne ikke var tette, så usikker på hvorfor hun ikke fikk skylt gjennom.

Syns ikke det var vondt, hadde ikke behov for smertestillende. Hadde åpne eggledere, men gyn. syns de virket trange.

Hadde åpne eggledere. Men tok 1g paracet og 600mg ibux før timen, var ikke vondt men litt ubehag i det de setter kateter inn i livmor, litt press i livmorhalsen liksom. En liten dråpe blod på papiret etterpå men ellers ingenting. Fikk det gjort for 6 dager siden nå, så ganske friskt i minne.

Det var veldig smertefullt for meg - så vondt at jeg umiddelbart tenkte at jeg ikke kommer til å klare å gå gjennom en fødsel og begynte å angre på hele prøveprosjektet som vi på dette tidspunktet hadde brukt 2 år på. Kanskje det hadde vært bedre om jeg tok mer smertestillende. Blødde i en uke etterpå. Det tok likevel over 1 år før jeg ble gravid :Heartred

Tok Paracet og Ibux, føltes som menssmerter syns jeg. Ubehagelig, men tålelig. Lillebror satt på første forsøk etterpå, etter et år prøving :)

Jeg fikk ikke beskjed om smertestillende… gjorde vondt men gyn var super rask og så fort det var ferdig var smertene borte :) Hadde de sagt at jeg måtte gjøre det igjen så hadde jeg ikke blitt redd:)

Jeg fikk ikke beskjed om smertestillende. Det var kjempevondt for meg. Fikk akutt kvalme og oppkast rett etterpå i 15-20min etter skylling. De tok godt vare på meg etterpå❤️Er litt individuelt det der tror jeg.

Tok Paracet og Ibux før timen som avtalt med gyn, hadde fine og åpne eggledere. Null smerter.
Var dóg noe magesmerter i de påfølgende dagene pga væsken. Støl/oppblåst på en måte. Ble gravid samme syklus og fikk en frisk og flott sønn :Heartred

Back
Topp