Hvor vondt er det egentlig normalt å ha i magen?

Mammatil1liten

Betatt av forumet
Jeg har ingen symptomer på graviditeten i det hele tatt bortsett fra litt mensensmerter. Dette hadde jeg med 1 mann også, men idag har jeg hatt veldig veldig vondt, egentlig helt fra jeg våknet på morran.. ikke konstant, men innimellom. Jeg er beskymret fra før så nå ble jeg jo enda mer beskymret nå.

Ikke noe blod heldigvis :-) er 4+2 idag

Vet ikke helt om det kan sammenlignes, men sist svangerskap hadde jeg så vondt i magen at jeg lå på badegulvet i fosterstilling og gråt og pusta til det gikk over. Hadde vel det en 4-5 ganger spredt i 5.-8. uke om jeg ikke husker feil. Jeg ringte jo legen og alt, ingenting de kan gjøre, men de sa at luftsmerter i svangerskapet faktisk kunne kjennes såpass heftig ut... jeg vet ikke om det var det jeg da men.

Ville bare komme med et eksempel der det var smerter men ikke noe galt :happy:

Jeg har ganske mye smerter selv. Føler meg helt mørbanket i livmora. Men tenkt at det kanskje er fordi jeg ikke har hatt noen mens etter SA og at den pleier å være mye heftigere enn vanlig mens også.

I mitt første svangerskap våknet jeg en morgen med store smerter i magen. Dette viste seg å være en uvi. Ville nok levert en urinprøve til legekontoret bare for å være på den sikre siden[emoji1303]

Vet ikke helt om det kan sammenlignes, men sist svangerskap hadde jeg så vondt i magen at jeg lå på badegulvet i fosterstilling og gråt og pusta til det gikk over. Hadde vel det en 4-5 ganger spredt i 5.-8. uke om jeg ikke husker feil. Jeg ringte jo legen og alt, ingenting de kan gjøre, men de sa at luftsmerter i svangerskapet faktisk kunne kjennes såpass heftig ut... jeg vet ikke om det var det jeg da men.

Ville bare komme med et eksempel der det var smerter men ikke noe galt :happy:
Jeg og hadde det helt likt, bare at det var i uke 4 og 5. Var på legevakta og hos legen flere ganger, jeg lå i fosterstilling og kastet opp på baderomsgulvet flere ganger (oftest om natta). Men alt var bra og jeg ble mamma 8 mnd senere [emoji4]

Jeg har det samme. Var i går til ul for å se etter svangerskap utenfor livmoren eller cyster på eggstokk. Alt så kjempebra ut med spiren. Leverte i dag urinprøve som de testet med stiks for å se etter uvi. Den kom negativ. Så nå sender de den til testing for gyn sa at i mange tilfeller har gravide uvi selv om stiks er negativ.
Jeg har begynnt å drikke appelsinjuice. Som jeg hater. Og smertene har gitt seg mye. Så blir jo verdt det selv om det smaker pyton

Jeg og hadde det helt likt, bare at det var i uke 4 og 5. Var på legevakta og hos legen flere ganger, jeg lå i fosterstilling og kastet opp på baderomsgulvet flere ganger (oftest om natta). Men alt var bra og jeg ble mamma 8 mnd senere [emoji4]
Det var for der meste på kveld/natt her også! Sikkert noe av det samme vi kjente på da, høres der ut som! Ikke godt..satser på å slippe denne runden :rolleyes:

Det var for der meste på kveld/natt her også! Sikkert noe av det samme vi kjente på da, høres der ut som! Ikke godt..satser på å slippe denne runden :rolleyes:
Foreløpig kjennes det helt annerledes ut her, mye mildere murringer heldigvis [emoji4]

Jeg har også noe som kjennes ut som sterke mensen smerter,sterkere enn jeg pleier å ha ved mensen. Det er livmora som utvider seg tidlig og det kjennes jo. Jeg er 4+5.

Takk for svar alle sammen[emoji254]
Idag har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt, så tenker nok det bare var voksesmerter[emoji1405]

Back
Topp