Hvor vonde er deres kynnere nå??

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Synes det er helt grusomt:-( blir kvalm og får løs mage igjen og magen er hard i flere minutter.. Inatt var et mareritt og jeg satt på do med bøtta foran meg. Nå er det på an igjen nå ikveld :-/ skikkelig press på blæra å føler jeg må tisse men det kommer bare noen dråper. Ingen UVI heller. Noen andre? Hva hjelper? Jeg vil sove inatt...

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut :(
Mine kynnere er ikke vonde i det hele tatt. Kan være litt ubehagelige noen ganger, men ikke vonde.

Åh :-/ nei det er ikke noe særlig. Føler det er noe hele tiden. + det stikker i skjeden. Som en kniv som peker oppover.

høres ikke noe godt ut :(

de få kynnerne jeg har kjent har ikke gjort vondt...

Her stikker det endel, men ingen kynnere ..
Kan ikke være godt å ha det sånn :/

Hørtes ikke godt ut....kynnerne mine har heldigvis roet seg.
Men er plaget med mye diare (beklager detaljer) i det siste og merker at jeg reagerer spesielt på endel matvarer. Det kan ikke være noe du har spist også?

Oi ,det høres ikkeno godt ut! Håper det gir seg. Selv har jeg ikke merket noe som helst, så jeg må være heldig!

Uff det hørtes ikke noe godt ut! Har hatt noen vonde. Og slike har jeg aldri hatt før. Da når magen strammer seg kommer det akkurat som et bånd helt nederst som brenner på en måte. Ubehagelig

mine er ikke vonde, bare skikkelig ubehagelige:/ men diare/oppkast kan forverre kynnere skikkelig, og mot slutten kan diare/spysjuka provosere fram fødsel:( (gjorde det til meg med førstefrøkna..)

Har det samme som deg :(jeg er på 100% svangerskapspenger, får absolutt ikke lov til å jobbe. Og av husarbeid så får jeg ikke lov å støvsuge og vaske gulv. Jeg bruker magnesiumtabeletter 300mg, 2stk 1 gang om dagen. Men føler ikke at det funker.. og jordmor har bedt meg om å vere så Lat som jeg bare kan. Noen dager så er de ikke så kraftige å vonde, og da benytter jeg sjangsen til å gjøre det aller nødvendigste i heimen ;) men noen dager er det bare helt på tryne med kynnere og da orker jeg ingenting, blir som deg dårlig i magen og jeg får vondt i hodet, utslitt, dritkvalm når jeg legger meg på kvelden og alt bare velter seg når jeg skal snu meg osv... er du fortsatt i jobb eller ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hørtes ikke godt ut....kynnerne mine har heldigvis roet seg.
Men er plaget med mye diare (beklager detaljer) i det siste og merker at jeg reagerer spesielt på endel matvarer. Det kan ikke være noe du har spist også?
Det tenkte jeg også på men har ikke spist noe utenom det vanlige :-/

Jeg har også problemer med det. Det endte med en natt på ahus og forkortet livmorhals. Heldigvis var den kort pga krymper og ikke noe verre. Så nå ligger jeg i sofaen og glor. Får ikke gjøre noe annet. Og har problemer med å sitte rett for da begynner det igjen.

Lykkelig: Hvordan gikk det? Fikk du sove natt til i dag? Er du bedre?

Lykkelig: Hvordan gikk det? Fikk du sove natt til i dag? Er du bedre?
Ja natten var betydelig mye bedre! Jeg får bare ta det enda mer med ro fremover for er tydelig det hjalp og være Sofaslave igår:) takk for du spør :)

Godt at det går bedre nå :-) Har litt plagsome kynnere men ikke direkte vonde. Det er nok kroppen din som prøver å fortelle deg at det er på tide å slappe av.

Back
Topp