Hvor ville du helst hatt hytte?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi har i Nesbyn og er forsåvidt fornøyd med det. Men hadde vi skulle brukt mer penger på hytta hadde det blitt Hafjell. Supert med Hunderfossen etc:)

Kvitfjell eller Trysil. Nå har vi en i hadelandsåsen. Fint der også, men ikke så mye liv :P

Å kjøpe Hytte er en så fjern tanke for oss at Overalt will do just fine, thank you! :D

Mamma og stefar har to hytter - en i Sverige (landlig, søtt hus) og en i Osen utenfor Trysil :) Perfekt for oss, der får vi både landlig og fjellfjellet :D

Ei hytte ved sjøen/fjorden på Vestlandet. Et sted mellom Bergen og Sogndal :)

Kragerø! Har en merkelig tiltrekking til den byen! :P

Har hytte ved sjøen, ved et populært sted. Kunne gjerne hatt en hytte på Hafjell også. ELSKER Hafjell. Men det er billigere å leie en leilighet der om vinteren enn å eie en hytte, så holder med det. :p

Vi har en gammel husmannsplass i Telemark og ville aldri bytta den ut :D

Altevatn :)

Hafjell eller beitostølen hvis vi skulle hatt hytte på fjellet, Tjøme hvis vi skulle hatt ved vannet:)

Er ikke noen hytteperson, når jeg har fri vil jeg være hjemme.

Ville hatt en hytte ved vannet/sjøen :-) liker veldig godt Kvinnherad, men også Jondal, Herad, Åkrafjorden, Etne, Skånevik osv :-)

Jeg er så heldig at jeg kommer til å arve hytte ved Rondane.
Har vært der sommer og vinter i hele oppveksten, så det er jo det som er "fjellet" for meg.

Back
Topp