Hvor ville du har reist i September til syden ??

Agurken

Glad i forumet
To voksne og to barn på ferie i september.
Har veldig lyst til "Syden" men klarer ikke å bestemme oss. Har reist med Ving før og er kjempe fornøyd med de.
Noen som kan hjelpe oss??

I september ville jeg dratt enten til Tyrkia eller Kypros

ORIGINAL: vinter09

Egypt! Nærmere bestemt Grand Resort i Hurghada med Ving![:)] Har reist dit med Ving to ganger, en gang med småbarn og en gang bare oss voksne- hadde det fantastisk begge gangene og vi gleder oss allerede til neste gang! [:D] Stort hotellområde med masse basseng, tre restauranter og aktiviteter for både store og små, så om man ikke vil utenfor hotellet så trenger man ikke det[8D]

Enig

Rhodos - Hellas! [:D][:D]

Jeg var på Kypros i september i fjor.. Helt fantastisk! Herlig klima, deilig og varmt i sjøen, fantastisk mat, fantastiske folk.. Ja, JEG hadde lett reist tilbake.. [:)]

ORIGINAL: Enaj

Nå er jeg ikke så glad i "Syden" lengre, been there - done that og syns de fleste stedene er veldig like.
Men Mallorca er det stedet jeg reiser tilbake til år etter år så det betyr vel at det er det jeg liker best, så jeg anbefaler Mallorca!

sign.[:)]

Tyrkia[:D]

ORIGINAL: Amy09

Enig

Jepp, best temperatur der på den tiden!

Jeg har vært på Kreta 3 ganger i september! Liker meg veldig godt der! Vi lurer på om vi også skal ta oss en sydentur i september dette året også, men da vil vi prøve noe annet enn Kreta, så tenker enten Kypros eller Rhodos. Men kan godt hende vi ender opp med Kreta igjen[8D]

Vi pleier å dra til Malaga(Spania)! i September!
Deilig og varmt!

tyrkia, Side[:)] kjempe plass å reise med barn....[:)]

Var i Tyrkia i september for noen år siden med et barn og der var det veldig fint, godt og varmt på den tiden.

Vi skal til Alanya i Tyrkia i september.... Aner ikke hvordan det er der da....

Hvilket fly selskap pleier dere å reise med ?? VING STAR TOUR APOLLO?
Link til plasser der dere har annbefalt? Har vert til malorca i mai og syns det var litt kladt jeg.[8|] Så vet ikke hvordan det er i sept der.

ORIGINAL: ~Mirabell~

Egypt! Nærmere bestemt Grand Resort i Hurghada med Ving![:)] Har reist dit med Ving to ganger, en gang med småbarn og en gang bare oss voksne- hadde det fantastisk begge gangene og vi gleder oss allerede til neste gang! [:D] Stort hotellområde med masse basseng, tre restauranter og aktiviteter for både store og små, så om man ikke vil utenfor hotellet så trenger man ikke det[8D]

Ingenting ledig på ving fra bergen[:(] men ser kjempe fint ut [:D]

Back
Topp