Hvor ville dere "flyttet"?

Lodviss

Elsker forumet
Jeg og sambo snakker om å flytte bort noen måneder til neste år, men vi diskuterer hvor.
Hvor ville dere oppholdt dere i 2-3 mnd?
Vi har 3 steder vi har pratet om, men vil gjerne høre om dere heller viller reist andre steder! [:D]
Satser jo på å reise litt rundt i det landet/området vi reiser til, så trenger noe å oppleve da! [:)]

Edit: Når dere trykker "annet" vil jeg gjerne vite hvor! [:D]

Sør-Frankrike[:D]

Italia eller sør frankrike[:D]

av de alternaltivene hadde jeg valgt canada. Men jeg kunne egentlig godt tenkt meg sør-spania jeg!![8D]

Rarotonga, Cook Islands [:D][:D] Min store drøm 

var på skoletur til madagaskar i 2004 og det var en fantastisk tur til et fantastisk land,men et veldig fattig land, men jeg hadde nok ikke tatt med mine barn ditt når de var veldig små.....de skulle nok ha vært i tenårene før jeg hadde tatt dem med.....så ut av de alternativene du har så tror jeg det ville bli liverpool....[;)]

Et sted hvor det var sommer, sol og bademuligheter [:D]

ORIGINAL: fru lampard

LIVERPOOL[;)][:D]yOU`LL NEVER WALK ALONE[;)][:D][:)]

Sambo hadde elska deg! [:D][;)]
Jeg kan godt reise dertil, men hadde egentlig sett for meg å reise litt lengre vekk. Men hadde nok vært en opplevelse det også! [:)]

ORIGINAL: sjefsberta123456

var på skoletur til madagaskar i 2004 og det var en fantastisk tur til et fantastisk land,men et veldig fattig land, men jeg hadde nok ikke tatt med mine barn ditt når de var veldig små.....de skulle nok ha vært i tenårene før jeg hadde tatt dem med.....så ut av de alternativene du har så tror jeg det ville bli liverpool....[;)]

Jeg tør ikke ta Alma med til Madagaskar, tror jeg. Tenker jo også på Sør-Afrika, men er litt usikker med all den kriminaliteten. Men har et søskenbarn som bor der, og de har en druefarm vi kan bo på mens vi er der. Utenfor Johannesburg, i et bedre strøk. Men vet ikke om hun er litt vel liten for å reise dertil.... (?) Men de kan hvertfall lære oss hvordan vi skal oppføre oss. De har to barn, og det har aldri skjedd dem noe. Nå har de bodd der i over 15 år...

ORIGINAL: Tøtta29

Rarotonga, Cook Islands [:D][:D] Min store drøm 

Aldri hørt om plassen, men du trigga min nysgjerrighet![;)] Får google litt på det, ja! [:D]

Tyskland, Frankrike.

ORIGINAL: fru lampard

LIVERPOOL[;)][:D]yOU`LL NEVER WALK ALONE[;)][:D][:)]

Det hadde sambo her uten tvil valgt.
Jeg kunne tenkt med Australia eller New Zealand.

ORIGINAL: Rita_h

hadde flyttet til Rogaland, mitt andre hjem! [:D]

Hehe, i og med at vi faktisk bor i Rogaland, så er det hvertfall uaktuelt for oss![:D]
(og tenkte oss nå litt lengre bort! [;)])

Men dere er jo da hjertelig velkommen her til fylket! [:)][;)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Hvis jeg måtte velghe mellom de hadde det blitt Sør-Afrika, men hvis ikke - THAILAND!!

Det blir sannsynligvis bryllup i Thailand, så vi får vært en stund der da! Men så tror jeg vi reiser ett annet sted etter ett par uker der sammen med nærmeste familie![:)]

NEW YORK!Uten tvil!
Eller Amsterdam,har bodd der så da hadde det vært en del kjente der fra før[:)]

D måtte nok blitt Usa, enten New York, Fort Lauderdale i Florida eller San Francisco [:)] Og helst i minimum 2 år.

Back
Topp