Hvor vil vannet gå?

Foxy84

Gift med forumet
Heheh...lurer fælt på det, hvor vil vannet gå?

På bussen, hjemme i senga, på sofaen,på doen, når vi er ute å går, i butikken, i byen?

Jeg  tenker ikke så mye på det,samme hvor vannet går(ok helst ikke på bussen da) men kan jo være at jordmor må ta vannet hehe...

Hvor vil dere at vannet IKKE skal gå?

sist tok jordmor vannet og håper egentlig at det blir slik denne gangen også for da slapp jeg det sølet ;p hehe

men har håndkle under lakenet i sengen fra uke 37 slik at det ikke blir for mye gris om det skulle gå der også ligger jeg på teppe i sofaen ;) 

jeg vil helst at vannet ikke går når jeg er på forelesning eller på shopping : / 

Så lenge det ikke går andre steder enn på toalettet eller på sykehuset så er det det samme for meg.....

Vannet har faktisk ikke gått på meg noen av gangene, så det blir i tilfelle en ny erfaring. :-)

Hvis det skulle gå, så håper jeg i hvertfall at jeg er hjemme, eller på sykehuset. :-)

Sist gikk vannet hjemme i sofaen, så det ble fostervann i sofa, på gulvet osv, så hadde vært greit om det gikk mens jeg står eller er i dusjen :-)

Tenker ikke på det, men kjekkt hvis det er "privat"-plass, ikke på butikken akkuratt

Sist ble det tatt på sykehuset av jm, satster på at det blir slik denne gang også, da jeg nok rekker å bli satt i gang før det skjer av seg selv :)

Hmmm.. Kjekt å slippe det på butikken:) vannet gikk hjemme sist, men det var ikke så ille som på film. Sildret jevnt og trutt, men fosset ikke.

Jeg har aldri opplevd at vannet går. Begge mine to forrige fødsler startet med rier, og jordmor tok vannet under selve fødselen. Jeg håper på det samme nå også for det er kjent for meg :-)

Sist gang eksploderte det langt ut i fødselen (kjentes ihvertfall som den eksploderte..). Men jaa, er vel ikke kult om det skikkelig går i butikken.. Men er vel også ganske vanlig at hvis det går tidlig så sildrer det heller litt mer, ikke den store fossen.. Så får krysse fingrene at hvis det går utenfor hjemmet så er det lett sildring eller drypping, bruker konstant truseskydd nå pga av andre ekkelhelter som hele tiden kommer så tar vel unna litt ;)

Ikke på kjøpesenter iallefall....tenk hvor flaut da,spesielt om man er alene:)
Nei satse på d går i senga dinna gangen her å:) Eller at det skjer på sykehuset:)

Håper helst på at vannet ikke går utenfor døren. Håper egentlig på at vannet går på sykehuset og at jeg vil merke at fødselen er i gang pga smertene.

Jeg ser for meg at mitt vann går i kantina på skolen, i en laaang do kø eller i byen på 17.mai ettersom jeg har termin 16.mai....

Håper det kan gå hjemme eller på sykehuset :P

Huff, det er en ting som har gnaget meg! Er LIVREDD for at vanne skal gå på offentlige steder. Tror jeg blir kjempe flau hvis det går i butikk eller et sted dær det er mye folk. Håper heller ikke det går i bilen, ser for meg MYE jobb for å få bilen renset. Og senga og. Hvis vanne måtte gå først, så heper jeg at jeg står eller er på do, slik at det er lettere og tørke opp. :p

Jeg håper jordmora må ta vannet slik som forrige gang. Er så redd for at fødselen er akutt i gang hvis vannet går og da rekker vi ikke sykehuset. Tok bare 20 min fra vannet ble tatt forrige gang, til Lillemann var ute...

Så jeg går for rier først tror jeg :)

Back
Topp