Hvor viktig er det med kvalitet på dyne?

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Ikke akkurat babysnakk, men vi skal ha oss dobbeltdyne, regner med det blir sommerdyne nå, og vinterdyne til vinteren! Det jeg lurte på er hvor viktig kvaliteten er. Jeg skal uansett ha fiber, og på jysk har de mange med fiber! Ville dere valgt den dyreste eller hva? Har ikke peiling på slikt .. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har dobbeldyne, love it :love7 Vi kjøpte på Ikea, da var det både sommerdyne og vinterdyne i samme pakke, og man kan kneppe dem sammen slik at det blir ekstra varmt. Mmmm deilig :)
Eneste man må tenke på er at Ikea har spesielle mål på sine dyner, så det er ikke slik at vanlige dobbeldynetrekk passer på dem. Men Ikea sine er større og det liker vi :P
Jeg har funnet sengetrekk på ellos som passer :)

Jeg har mascot melody fiberdyne fra jysk, kosta 799kr for 200X220cm.
Den har holdt bra hele året i 5 års tid nå og x antall ganger i vaskemaskina :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har dobbeltdyne. Elsker den! ♡ Så koselig å ligge under samme dyne. Har alt slitt ut to ;)
Tror jeg kjøpte vår på Kid. Er i fiber og det er helårs.
Ville ikke valgt den dyreste. Synes det er bedre å kjøpe litt billig og skifte ut ved behov.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har også dobbeltdyner, hver vår :p er så ufattelig deilig å ha en såååå stor dyne helt for seg selv <3
Våre er fra ikea og vi er veldig fornøyde med de hvertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har ikke dobbeldyne men gåsedundyner! ELSKER DEM :) Holder temperaturen perfekt! Jeg er ganske nøpen på akkurat det da jeg hater når det blir for vamt.
men du vil ve ikke ha dun uansett hehe.
Jeg synes det er deilig med disse kassettene (dynen er inndelt i flere mindre felt) som gjør at ikke alt flytter seg ned til fotenden, men holder dunene jevnt fordelt i dynen hele tiden.
Vet ikke om det er et problem med fiberdyner men jeg hadde i hvert fall forhørt meg om det :)

Det er noe som heter fiberdun, så jeg, det skal vel være omtrent slik som dun! Hurra :) takk for svar alle mann :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp