Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er opptatt av å være stelt og ha fine klær når jeg er ute blant folk. Nå er ikke jeg slik som sminker meg, har bare mascara på, men å se stelt ut og fine klær det har jeg alltid blandt folk. Hjemme kan jeg godt kose meg i mannen sine klær som er alt for store og pysj buksene mine
Sminke bryr jeg meg fint lite om. Fine klær vet jeg ikke helt, har da på ganske normale klær tror jeg. Kan godt gå i en college-genser på jobb, like greit som jeg har på en fin tunika f.eks. Så lenge jeg er ren, klærne er hele og jeg ser sånn passelig stelt ut er jeg fornøyd. I dag har jeg ei dongeribukse og en strikkagenser (hjemmestrikka ullgenser) på meg f.eks. Ikke spesielt fine klær, men ikke uflidd heller. Sånn passe casual. Går ikke i joggebukse og på jobb da, men kan fint dra en snartur på butikken i det f.eks.
Sminke bruker jeg kun når jeg virkelig skal pynte meg, orker ikke det til vanlig. Syns jeg ser grei nok ut uten det.
Hjemme kan jeg gå rundt som en passe slask, men håret er stort sett alltid i orden da. Hater hår på ville veier.
Hjemme bryr jeg meg ikke så mye. Kanskje iblant fordi jeg vet mannen setter pris på strammere bukser en joggebuksa.
Kler meg ikke veldig ulikt på jobb, sminker meg ikke, men klærne ble være rene og har jeg joggebukse har jeg en strammere genser. En finere bukse om jeg har hettegenser.
Så er ikke sånn veeeldig opptatt av å se strigla ut. Så lenge jeg er ren og hel.
Føler det er litt viktig , og er ikke sånn at selv om man har barn/småbarn så skal sminken kastes ut av vinduet heller Litt maskara osv så føler jeg meg stelt og da følet jeg meg mer ‘våken’ og meg selv Steller/sminker meg mest for meg selv, og litte gran for mannen
Driver med hest, så nei
Men når jeg skal bort så liker jeg å se presentabel ut. Men da blir det tongeribukse og en topp eller genser. Pynter meg ikke annet enn når vi skal ut eller noe annet spesielt
På jobb går jeg med hvite/grønne sykehusklær, så lite spennende der. Det nærmeste jeg kommer sminke er en lypsyl og en bodylotion... Men jeg liker å kle meg presentabelt, både hjemme og generelt. [emoji12]
Neh.. Eller klærne skal være rene og uten hull, og gjerne passe sammen. Men jeg går veldig enkelt kledd - svart/grått/hvitt og kjole med strømpebukse eller tight/løs bukse med cardigan. Jobber med barn og det er praktisk. Sminker meg sjeldent (føler det blir litt feil når jeg lærer barna at de er fine som de er osv). Har jeg dog på sminke eller pyntet meg ellers er de alltid søte og kommenterer