Hvor var du da fødselen startet? Og hvordan startet den?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Startet den med rier? At vannet gikk? eller ble du kanskje igangsatt?

Og hvor startet den? hjemme? på butikken? på jobb? sykehuset?

Her startet første fødsel med rier på kvelden da jeg var hos min mor. Reiste hjem og de ble verre og verre utover natta og på morgenen reiste vi på sykehuset og på ettermiddagen tok de vannet så kom hun en og en halv time etter det.
Andre fødsel startet ved at vannet gikk da jeg akkurat hadde stått opp en morgen og 2,5 time etterpå var lillebror ute :)

Begge fødslene startet med rier om kvelden:)

Startet med små murringer en natt, og jeg fikk sambo til å være hjemme fra jobben (heldigvis!!) Leverte storebror i bhg, og la oss på sofaen for å hvile litt, i tilfelle det skulle skje noe.. Ca. en time etter øya var lukka igjen våkna jeg av et lite knepp, og jeg skjønte først ikke hva det var, men så begynte det å renne, og jeg rulla min gravide kropp, så fort jeg kunne, ned på gulvet! Og skyndta meg vekk fra teppet. DA sa det SPLOSJH!! Gubben måtte moppe etter meg inn på badet :P Riene kom rundt kl. 4 nattan etter vannavgangen. Men dabbet av. Satt i gang kl. 14, mini var ute kl. 17.49 :) (kortversjonen av fødselshistorien :P )

Hei startet det med rier om morgenen rundt halv 8 og de starta rett på med 2-3 min mellomrom. 10:49 var gullet født.

Ble lagt inn på sykehuset på fredag med svangerskapsforgiftning. Vannet ble tatt kl.16 på søndag og hun kom 4 timer og 45 minutter senere.

Ble satt i gang dag 10 på overtid ... Og Joel kom på dag 12 ... Likte seg nok veldig godt der inne ;)

Här startade det med att vi hade sex för att få igång det på termindatoen. Två timmar senare gick vattnet och riarna startade 1,5 timme efter det. 29 timmar efter vannet gikk föddes han :)

Her gjekk vatnet uten noko forvarsel så kom riene etter ein liten time. Var heldigvis tidlig på morgonen og eg kom meg ut på badet akkuratt i tide!

Jeg våknet ca 06.00 en tors morgen med en liten blødning og vått truseinnlegg. Ringte føden og de sa jeg kunne komme på sjekk om jeg var urolig. Begynte å kjenne litt tak i ryggen på vei til sykehuset. Jeg ble lagt inn etter å ha sitti med noe måle greier rundt magen en stund. Jeg hadde fostervanns lekkasje som var litt misfarga og 00.05 var verdens fineste jente ute:)

Back
Topp