Hvor vanlig med blødning?

snusmumrik

Forumet er livet
Både i går og i dag har det kommet litt brunt blod/utflod når jeg har vært på do... Ingen smerter, bortsett fra litt støl i magen... Blir så nervøs, men leser jo rundt om på nett at det er ganske vanlig... Er det mange av dere som har opplevd det samme, der det har gått helt fint?

Er vist veldig vanlig.
I mitt forje svangerskap blødde jeg støtt og stadig sammen med store mage smerter men fikk alikevel en velskapt liten datter.

Men er du skikkelig urolig ta kontakt med legevakten, men friskt blod er som regel mye værre enn bare brunt utflod da det er gammel blod.

brunt blod er jo gammelt blod, så ville ikkje bekymret meg for det.
 Vet at enkelte damer har lett-blødende livmortapp og slimhinner i svangerskapet så det err nok ganske vanlig ja :-)

AudiMamma skrev:
Er vist veldig vanlig.
I mitt forje svangerskap blødde jeg støtt og stadig sammen med store mage smerter men fikk alikevel en velskapt liten datter.

Men er du skikkelig urolig ta kontakt med legevakten, men friskt blod er som regel mye værre enn bare brunt utflod da det er gammel blod.

Takk for svar Alltid godt å høre historier der det har gått bra
Tenkte å ringe legen min på mandag om det kommer mer i morgen, er jo foreløpig bare litt...

Vesten skrev:
brunt blod er jo gammelt blod, så ville ikkje bekymret meg for det.
 Vet at enkelte damer har lett-blødende livmortapp og slimhinner i svangerskapet så det err nok ganske vanlig ja :-)

Takk Blødde ikke noe i forrige svangerskap, så det er helt nytt for meg... Men skal prøve å ikke bekymre meg

ettersom jeg har sett her på forumet, så er det ganske vanlig at det kan skje uten at det er noe farlig. men jeg ville nok fortsatt ha tatt en tur til legen for å være helt sikker.

Jeg har gjevnlig hatt frisk blod på papiret de to siste ukene. Ikke daglig, men kanskje 3 dager så stopp, så går det en 3-4 dager så kommer det igjen 1-2 dager. Alt er bra med baby fåreløpig, men var hos gynokologen for å sjekke det, å fikk beskjed om at jeg hadde truende abort. Så hvet ikke 100% sikker hva som skjer før 23.des. Kan hende det vokser men ikke kan være levedyktig, så gleder meg til å få vite :)

Tina1988 skrev:
Jeg har gjevnlig hatt frisk blod på papiret de to siste ukene. Ikke daglig, men kanskje 3 dager så stopp, så går det en 3-4 dager så kommer det igjen 1-2 dager. Alt er bra med baby fåreløpig, men var hos gynokologen for å sjekke det, å fikk beskjed om at jeg hadde truende abort. Så hvet ikke 100% sikker hva som skjer før 23.des. Kan hende det vokser men ikke kan være levedyktig, så gleder meg til å få vite :)

Uff... kan ikke være noe særlig å gå og vente sånn... Krysser fingrene for at både spiren din og spiren min klamrer seg fast til juli!

Back
Topp