Hvor vanlig er det?

MrsLambi

Betatt av forumet
Hvor vanlig er det å få lysebrun/brun utflod?

Fikk det i dag, og ikke noe mer nå men frisket litt ut da jeg ikke vil miste :hilarious:

Er 5+5 /5+6 i dag

Leser om mange som har det, så er nok ganske vanlig

Tja, er vel ikke uvanlig. Men om det betyr noe eller om det er uskyldig er umulig å si. Håper det er uskyldig hos deg :)

Har det jeg og idag...men så lenge det ikke øker på og kommer smerter, så tar jeg det med ro. Man skvetter jo litt når man oppdager det:wideyed:

Har det jeg og idag...men så lenge det ikke øker på og kommer smerter, så tar jeg det med ro. Man skvetter jo litt når man oppdager det:wideyed:
Ja, har ikke vært noe mer enn den ene gangen i dag så krysser fingrene på at dette er uskyldig :happy::Heartbigred

Hvor langt er du på vei?

Krysser fingrene for at det er uskyldig :)
Blødninger er jo nok så vanlig, og vanskelig å tolke.
Ved min første graviditet var det slik jeg ble mistenkelig på at svangerskapet var "gått i stå", spesielt pga. liten utvikling på tidlig ultralyd. Men nå denne gangen opplevde jeg det samme, bare frisk rød/rosa farge som avtok. Da var det sengekosen dagen før som var skylden.

Når skal du på tul?

Mer vanlig enn hva man tror, opplevde det selv i samme periode men i 2 dager (1 liten blødning begge dager). Er i uke 26 nå og fikk beskjed om at jeg hadde festeblødning. Så lenge du ikke har smerter eller blør mer går det nok fint :)

Mer vanlig enn hva man tror, opplevde det selv i samme periode men i 2 dager (1 liten blødning begge dager). Er i uke 26 nå og fikk beskjed om at jeg hadde festeblødning. Så lenge du ikke har smerter eller blør mer går det nok fint :)
Ok, godt å høre solskinnshistorie :happy:

Er ikke noe blod. Var kun litt brunt utflod den ene gangen i går :happy:

Jeg tar det som det kommer.
Tok digital test i går som viste 3+ så fortsatt gravid :hilarious: fikk litt noia i går men roet meg fort :hilarious:

1 av 4 opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt :-)
Jeg har selv hatt 2 runder allerede dette svangerskapet, alt var fint på UL.

1 av 4 opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt :)
Jeg har selv hatt 2 runder allerede dette svangerskapet, alt var fint på UL.
Ok. Bra at alt er bra :Heartpink

Her har det heldigvis ikke vært noen blødninger, bare brunt utflod i går en gang:happy:

Back
Topp