Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkLeser om mange som har det, så er nok ganske vanlig

Finner jeg ut ila ukenTja, er vel ikke uvanlig. Men om det betyr noe eller om det er uskyldig er umulig å si. Håper det er uskyldig hos deg![]()

Ja, har ikke vært noe mer enn den ene gangen i dag så krysser fingrene på at dette er uskyldigHar det jeg og idag...men så lenge det ikke øker på og kommer smerter, så tar jeg det med ro. Man skvetter jo litt når man oppdager det![]()

tror ikke du trenger bekymre deg 

8+2Ja, har ikke vært noe mer enn den ene gangen i dag så krysser fingrene på at dette er uskyldig
Hvor langt er du på vei?
Ok8+2spottet litt rundt 4 uker også, da varte det i to-tre dager. Men var aldri noe ubehag eller slikt.

Ok, godt å høre solskinnshistorieMer vanlig enn hva man tror, opplevde det selv i samme periode men i 2 dager (1 liten blødning begge dager). Er i uke 26 nå og fikk beskjed om at jeg hadde festeblødning. Så lenge du ikke har smerter eller blør mer går det nok fint![]()

fikk litt noia i går men roet meg fort 
Ok. Bra at alt er bra1 av 4 opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt
Jeg har selv hatt 2 runder allerede dette svangerskapet, alt var fint på UL.