hvor vanlig er det?

sorciere_ skrev:
Her er det vanlig med både fødselstakkekort og dåpstakkekort!:)

Samme her, vi hadde begge deler

Vi ga sist, og kommer til å gjøre det i nå også.
Men enkle, hjemmelaga.
Det er ikke alle som møter opp personlig med gaven, og da synes jeg hvert fall det er triveligere med et kort med bilde som takk, enn en tlf.

Synes det er en koselig ting å gjøre. Vise at vi setter pris på det vi har fått, og samtidig gi et bilde av babyen. Og skrive noen ord om hvordan det står til.
De fleste, og særlig den eldre garde, setter veldig pris på det i alle fall.

Ganske vanlig det tror jeg. Har vertfall fått takkekort av alle jeg har gitt til. Jeg ga også til de mine barn fikk gaver av.

Ikkenymor skrev:
Absolutt ingen BV-greie - helt vanlig her. Og slik har det vært i årevis, lenge før BV eksisterte.

OdaM skrev:
Enig! Jobb er det! 
Mine takkekort kom ikke ut før gutten var nærmere tre måneder. Men ganske enkelt og greit om man ikke lager de selv da :-)

Mye jobb er det ikke- om man gjør det lettvint. Ja kan være litt arbeid å levere. Men jeg har ingen hast- leverer til dem bær jeg møter dem. Dersom ikke, sender jeg det i posten..

Løsa skrev:
Det er blogge-scrappe-cupcake-shabbychic-supermom-greie, ikke BV-greie :P

Jeg
-blogger ikke
-scrapper ikke
-lager ikke cupcakes
-har ikke shabbychicstil
-er ikke supermom

Men sender allikevel ut takkekort etter fødsel. Og det gjør de jeg kjenner også.
(de holder heller ikke på med noe av det du skrev) 

Ikkenymor skrev:
Absolutt ingen BV-greie - helt vanlig her. Og slik har det vært i årevis, lenge før BV eksisterte.

Signera denne!

*Snuppo+1+1* skrev:

Løsa skrev:
Det er blogge-scrappe-cupcake-shabbychic-supermom-greie, ikke BV-greie :P

Jeg
-blogger ikke
-scrapper ikke
-lager ikke cupcakes
-har ikke shabbychicstil
-er ikke supermom

Men sender allikevel ut takkekort etter fødsel. Og det gjør de jeg kjenner også.
(de holder heller ikke på med noe av det du skrev) 

Hehe! 
Samme her :)
Jeg er anti-bloggscrapcupcakeshabbychic. Supermom er jeg selvsagt, nettopp på grunn av mangelen av blogg, scrap, cupcakes og shabbychic. Det skal jeg ikke krangle på.
Men takkekort klarer jeg fint å lage ved hjelp av fotopapir, stive ark, et bilde og en sølvpenn. Hender jeg slår til med en sløyfe. 

Hvor mye jobb det er med det er jo litt opp til hver og en, på lik linje som andre takkekort. Ønsker man å scrappe og lage de selv, så er det litt jobb. Men på alle fotobutikkene jeg har vært innom, så har de sånne ferdige takkekort til fødselsgaver (på lik linje med dåp, konfirmasjon, bryllup og julekort), og det tar ikke mange minuttene å laste opp et bilde og skrive inn de få linjene man ønsker. Og siden det fins maler på det i de fleste fotobutikkene, så er det vel ganske vanlig vil jeg tro?

Her er da heilt vanlig, har vore gjort i årevis. Eg bestilte bare frå fotoknudsen og sendte ut samme kort til fødsel og dåp :-) Syns da er koselig eg.

Back
Topp