Hvor vanlig er det å miste symptomene?

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
Hei!
Er i dag 9+3. De siste 5 dagene har alle symptomene jeg har hatt på graviditet blitt borte. Har hatt ømme pupper og nipler, vært småuggen og kjent stikninger i magen. Nå er det ingenting... Hvor vanlig er det egentlig å miste alle symptomene? Bør jeg sjekke det ut? Tenker ofte på om det ikke er liv lenger...

det er vanelig og miste disse symtomene, i hvertfall i brystene. Gjorde det selv både første gangen jeg var gravid å denne gangen har jeg helller ikke hatt noe spesielle symptomer etter uke 10 så tror ikke du har noe og bekymre deg over;)

Hei :)

Det med disse tidlige symptomene når man er gravid er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Det er helt normalt at symptomene forsvinner i løpet av første trimester (frem mot uke 12). Hvis du ellers kjenner deg i fin form og ikke har vondt i magen eller har spotting/blødning, kan du ta det helt med ro!
Vennlig hilsen jordmor Ragna.

Det fikk jeg også beskjed om,men det viste seg å være missed abortion,heller sjekk ei gang for mye eller for lite.Man føler det av og til på seg når noe ikke er som det skal.jeg var i uke 13 men fosteret var i uke 9. Kan være normalt og alt i orden også :) forhåpentligvis! lykke til!

Back
Topp