Hvor vanlig er det å ha vibrator/dildo

Jeg syns det virker som alle har det[8D]
Jeg har ikke[8D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg syns det virker som alle har det[8D]
Jeg har ikke[8D]

Kjempevanlig[:D]
Eg har mange[:D][:D][:D]

jeg har en, men fikk den av en korny vennine.. hehe
bruker den ikke![8D]

jeg har, og kan ikke si den ligger i skuffen å samler støv.....[8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

aldri hatt, aldri prøvd og aldri kjøpt[:)]

Har en som blir flittig brukt[:D] Gjerne sammen med mannen[:D] (sorry, overshare I know)

Har mange, vi bruker de sammen.
Mye spennende [;)]

Har masse stæsh men liker ikke dildo i musa, bedre med råvarer[8D]. Bruker vibratorene sammen[8D]

Litt krydder i hverdagen liker vi[:D]

Har ikke en eneste venninde som IKKE har leketøy faktisk, så dette tror jeg er SUPERNORMALT [:D] Jeg aner ikke hvor mange tusen jeg har brukt på leketøy, har en hel skuff jeg... [8D] Tørr ikke regne på hvor mye penger jeg har brukt på det engang... [:o][:D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

aldri hatt, aldri prøvd og aldri kjøpt[:)]

[;)]

jeg har...bruker allene å sammen me mannen min

ORIGINAL: SivK

Har hatt, X'en kastet de da det ble slutt mellom oss for å være "slem". Syns ikke det var et stort tap da jeg fort fant sammen med sambo. :)

Men jeg tror ikke det er noe som ligger å samler støv når du først har en eller flere. [8D]

Hadde jeg også med xèn men istden for å kaste den brukte han den på neste jenta. Det er bare kvalmt! [:'(][:'(]

ORIGINAL: *Prinsessa

Har masse stæsh men liker ikke dildo i musa, bedre med råvarer[8D]. Bruker vibratorene sammen[8D]

Litt krydder i hverdagen liker vi[:D]

Er greit med vibrator ja, men enig, ikke noe digg med dildo i musa [;)]

følte en stund at alle hadde dildo og vibrator og analsex hver dag!
skjønte etter hvert at det nok heller er sånn at de som har dildo og kreativ sex er VELDIG glad i å snakke om det - mye.

så eg tror ikkje at "alle" har det! eg har det ikkje og er veldig fornøgd med livet

ORIGINAL: Mrs.Cullen

nei, har ikke, aldri hatt.. har ikke hatt noe som helst egentlig...

føler det er JEG som er "uvanlig"
føler det er noe alle liksom har..[:-]

Det er jo ingen overraskelse i og med at du tidligere har fortalt at du aldri har dobbeltklikket på musa.. [8D] OG du syns tanken er ekkel..

Back
Topp