Hvor vanlig at det går på første forsøk?

Heidi88

Glad i forumet
Vi skal ha vårt første ivf - forsøk denne måneden, men sitter nesten med følelsen av at det er dømt til å mislykkes da det er vårt første forsøk. Vet jo det er feil å tenke sånt, men lurer; andre her som har blitt gravide første gang?
Her er vi begge unge, friske og har et felles barn sammen, så oddsene skulle vel være på vår side?☺

Klart oddsa er på dekas side!

Her gjekk alt på tverke ved første ivf, så tenkte at dette går aldri. Men jammen er det berre 2 mnd igjen til termin-etter første IVF.

Mykje lykke til!

Vi skal ha vårt første ivf - forsøk denne måneden, men sitter nesten med følelsen av at det er dømt til å mislykkes da det er vårt første forsøk. Vet jo det er feil å tenke sånt, men lurer; andre her som har blitt gravide første gang?
Her er vi begge unge, friske og har et felles barn sammen, så oddsene skulle vel være på vår side?☺

Samme forutsetninger som oss dere da ;) relativt unge (28 og 33), har en sønn på 6 og de finner ingenting galt med oss. Men med nr 2 var det vanskelig å bli gravid (opptil 2 år mellom graviditetene) samtidig som jeg mistet (samt 1 exu) - gikk på første IVF og er nå 24 uker på vei med lillesøster :)

Gikk på første forsøk :) hun er snart 10 mnd gammel :) og jeg er 29 år og Sambo 30 år :)

Vi er friske ( 28 og 33 år) første forsøk i juni var negativt, men fant nettopp ut at jeg har hatt en kjemisk graviditet(men hjemmelaget mirakel), skal i gang med andre forsøk nå snart.

Er vel egentlig like vanlig som at det ikke går. Husk første forsøk bare er et prøveforsøk som legene kalte det, der de prøver seg fram med medisiner og lengde på protokoll. ;)

Du må ha troa samtidig som du forbereder deg på at kroppen kanskje trenger et par forsøk før spira sitter :) vi dro på ferie i juli som var prøvefri måned og jeg ble gravid av meg selv. Tror det gjelder å ikke stresse( det gjorde jeg)men alle her inne vet jo hvor vanskelig det er. Ikke bare fysisk,men psykisk. Ikke tro at du mislykkes

Første forsøk med nr 1 og femte med nr 2. Lykke til!! :-)

Hei :)
Har undret på det samme jeg også, men i denne tråden ser jo oddsene bra ut :)

Gravid på første forsøk. :) Kun 3+5 foreløpig da. Vi fikk to egg på frys, i ett strå, og ett egg inn. :)

Gratulerer :) har et mirakel her som ble til på 1. Forsøk. Holder må på med fryseforsøk, men regner med at det tar lengre tid å bli gravid nå da.

Back
Topp