Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker ikke fun light. Drikker heller naturlig saft uten tilsatt sukker. Føler det er sunnere. Når vi først skal ha et glass saft(maks en gang i uka), så drikker jeg helst den som et mest naturlig..Ja hvor usunt er fun light saftene?
Er det ille å drikke det flere ganger om dagen?
Det er hvertfall kunstig søtningsmiddel i den som gravide og barn ikke skal ha...Er det aspartan i fun light?
Kommer helt an på hvem du spørom det et personer som er for eller imot kunstig søtning
![]()
Det er detEr det aspartan i fun light?
Er det aspartan i fun light?
Sukker er gift for kroppen det også daJeg drikker ikke saft eller brus med aspartam. Da drikker jeg heller med sukker de få sjeldne gangene jeg drikker sånt. Saft/brus er ikle hverdagsdrikke for meg, så da ser jeg ikke behovet for sukkerfritt.
Forskningene spriker. Det er bevist at store doser aspartam på forsøksmus gir skade. Men så sies det at små mengder er ok. Gift er gift for meg enten det er i aldri så små doserMed et bittelite sårbart foster i magen er det uaktuelt! Ikke lett å holde seg unna alle skumle stoffer rundt oss i hverdagen, men akkurat aspartam er ikke vanskelig.
Jepp! Drikker derfor heller ikke saft med sukker mer enn en gang annet hvert årSukker er gift for kroppen det også damen forstår hva du mener. Jeg hadde valgt produkten med sukker hvis jeg hadde hatt muligheten til å få i meg sukker.