Hvor unge er mødrene her egentlig?

Er 20 år og har en sønn og er gravid igjen :) Så føler meg som en ung mor!
 
Fyller 22 om kort tid, fikk min første for nesten 5 uker siden
 
Jeg er 22 og venter nr 2 nå. :) Har ei lita tulle på 21 mnd. :)
 
Jeg er 18 år og gravid for første gang. Rekker å fylle 19 før babyen kommer. :)
 
19 når jeg fikk han:)
ung mor er alt under 24/25?
syns jeg
 
Er 21 og venter første barn i mai. Er spennende å se om jeg er 21 eller om jeg bikker 22 før barnet kommer. :-P
 
Ja, overksriften sier vel sitt :) Hvor gamle er egentlig de "unge mødrene" ?
Jeg blir 21 nå til lørdagen og min lille honning blir 1 år nå 4.desember. :)
 
Hei :) er 25 år og venter nr 4 i april 2013 :) Har en sønn på 10 år, ei datter på 7 år å enda ei datter på 3 :) + at jeg er "stemor" til 2 barn på 12 og 10 :)

 
Jeg ble gravid da jeg var 19, og fylte 20 år måneden før hun kom til verden:) Nå er jeg 22:)
 
er 23 og har ei jente på 2 år og er gravid med nummer 2 nå:)
 
Jeg fylte akkurat 19 med vår første. Venter nå nr 2, og h*n kommer ett par mnd før jeg når å fylle 21.
I forhold til alder er jeg vel kanskje ung, men i forhold til livssituasjon ville jeg ikke kalt meg selv for ung mor.
Har snart to barn, og er gift. Har eid hus å to år, har to passelig dyre biler, to rasehunder, har vært ansatt i samme jobb i mange år(samtidig som fullført vgs) og har god økonomi.
Så jeg personlig føler ikke at alder har noe å si, kunne like godt vært 30, da hadde kanskje disse tingene vært litt mer normalt og forventet.

Vi er en lykelig familie med mamma 20, pappa 28, og sønn 15mnd, + 3 mnd på vei med nr to. xsmile9
Og vi føler oss ikke som unge foreldre i den forstand, selvom vi egentlig er det i forhold til alder? xsmile8

Men dere er enige sant, å være unge foreldre kommer vel ann på flere ting? xsmile5
 
Er 20. Har en gutt på snart 2,5 og en på snart 11 mnd. :)
 
Jeg er 24 så er ikke så "ung" lenger ;P fikk førstemann da jeg var 20, og andremann da jeg var 23
 
Er 24,så kansje ikke så veldig ung lengre, men var ung da jeg fikk første.
ble gravid da jeg var 16,og venter nå nr 3 :)
 
Jeg føler meg gammel her ;) Er 23 og gravid med første... Var ikke akkurat planen nå heller siden jeg er midt i studier, men skit au ;) Livet byr på mange overraskelser... :geek
 
Back
Topp