Hvor unge er mødrene her egentlig?

Jeg er da 19:) blir mamma for alle første gang

endelig fant jeg ut hvordan jeg skulle skrive på forumet, er helt ny her inne. hehe:)

Har termin ca i februar, og blir da 20 til lille bebisen kommer til<3

ha en fin dag alle sammen:)
 
Jeg er 20 år :)
Fikk førsteprinsen da jeg var akkurat fylt 18 år, andreprinsen når jeg var 19 og venter minstegullet i februar 2012 så da er jeg akkurat fylt 21 år :) Vil nå si jeg er en ung mor :)
 
Jeg er 17 år og venter mitt første barn i januar. Var 16 da jeg ble gravid :)
 
jeg er 20år, blir 21år i desember også kommer det ei liten tulle i august :)
 
Jeg er 21, og har en sønn på 7 uker :)
Anser meg selv som ung mor, selv om det igrunn er en veldig vanlig alder å få barn :)
 
Var 19 da jeg fikk mi første, nå venter jeg en til i oktober og er 20 =)
 
Jeg er 21 år og har en sønn på ett år. :)
 
24 år, fikk første da jeg var 20 og andre da jeg var 22 :)
 
Jeg er vel en av de som er ung her. Jeg fikk vite at jeg var gravid da jeg 16 år, og fikk min skjønne datter 2 måneder etter at jeg fylte 17 år.
 
Jeg vet ikke helt om jeg beregnes som ung mor, men er 23 og venter første barn 12 desember i år =)

Vil gjerne bli kjent med nye mennesker som er i samme situasjon =) Altså slik at man faktisk har noe å snakke om!! Bare å legge til som venn og/eller skrive brev =)
 
Samme her :o)
 
Eg er 20 og venter mitt første barn i Mars :o) Vi får ein liten gutt og gleder oss kjempe masse :D
 
Jeg er 22 og venter min første baby... føler meg som en ung mor, men det stemmer kanskje ikke? hehe
 
Jeg er også 22 år, venter første, og føler meg gammel her i forhold til de andre :P men men. :)
 
Back
Topp