Hvor unge er mødrene her egentlig?

mettehvi skrev:
Følte meg nesten litt gammel jeg nå. Er 20 år og venter mitt første barn:) syns det er flott med unge mødre.


samme hær :) bare min ble født for 3 uker siden :)
 
Hehe, jeg er 23, og venter andremann =) Regnes jeg fortsatt som ung, når jeg fikk første mens jeg var 19? :)
 
Fikk første som 19åring og venter nå nr to som 20åring=)
 
Får en liten jente i slutten av september, da er jeg riktignok 20 år :-)
 
Er 20 nå. Var 18 når jeg ble gravid, 19 når prinsen min ble født :)
Venter nå mitt andre barn, som vil komme mens jeg enda er 20 år - så vil kalle meg en ung mor. Selv om jeg ikke mener at det å være 19 år og mamma er så veeldig ungt ;)
 
Er nettop blitt 26, Ble gravid som 17 åring.. 
Har nå en sønn på 8 år (2003) og en jente på snart 5 (2006)
og vi skal nå prøve på vårt 3 :)

Ønsk oss lykke til da ;)
 
Jeg er 20 år, blir 21 i slutten av juni. Har termin på den første fredag 13 januar ;)
 
Jeg er 16 år, og har en sønn på 9 månder. Var 15 da jeg ble gravid, og femten da jeg gikk sønnen min :)
 
Jeg er 16 år, og har en sønn på 9 månder. Var 15 da jeg ble gravid, og femten da jeg gikk sønnen min :)
 
Jeg er 20 år, ble gravid som 19 og fikk datteren min i slutten av mars i år :)
 
blei gravide i russetiden min va 18 år:) fekk gulljenta mi som nå er litt over 4 månar rett itte eg blei 19:P    
 
Jeg er 23 år, fikk førstemann som 20åring, og minstesnuppa kom da jeg var 22 år :)
 
Jeg er 20 år, var 19 da jeg ble gravid :)
Barnefaren er og vil være 19 år da vesle jenta våres kommer :)
 
Jeg er 20 år og har ei jente på 2,5 år :) hadde termin på 18 års dagen min, men snuppa kom 5 uker før termin, så da var jeg vel 17 når hun kom :)
 
er 21 nå og venter brn nr to;D Var 18 da jeg ble gravid første gangen og fykte 19 en mnd før han kom..
 
21 ;D 22 ganske snart ^^
 
Back
Topp