Hvor tykk slimhinne hadde dere på første kontroll i styrt syklus til fryseforsøk?

S

Sinsity

Guest
Hei,
Jeg har hatt kontroll på cd10, styrt cyklus med progynova 2+1.
Dessverre ble forsøke avbrutt da jeg har økende verdier med kalprolaktin som må undersøkes videre (har vært rar i magen og hatt blod, så tester måtte tas)
Jeg ble selfølgelig helt knust og begynte å grine. Legen sa at vi kan sjekke hvordan det ser ut der inne siden jeg er her. Slimhinne var på 6,9mm. Legen sa ikke mye om det siden det er avbrutt anyways, men er ikke det litt lite? Hadde forsøke blitt avbrutt pga tynn slimhinne? Bare tenkte at ved neste forsøke burde jeg kanskje allerede få høyere dose. Har skrevet melding til de på helsenorge, men det tar mange dager å få svar.

Jeg har fått innsett så lenge slimhinna har vært 7, så det er faktisk ganske ok

Hei,
Dessverre ble forsøke avbrutt da jeg har økende verdier med kalprolaktin som må undersøkes videre (har vært rar i magen og hatt blod, så tester måtte tas)
Jeg ble selfølgelig helt knust og begynte å grine. Legen sa at vi kan sjekke hvordan det ser ut der inne siden jeg er her. Slimhinne var på 6,9mm. Legen sa ikke mye om det siden det er avbrutt anyways, men er ikke det litt lite? Hadde forsøke blitt avbrutt pga tynn slimhinne? Bare tenkte at ved neste forsøke burde jeg kanskje allerede få høyere dose. Har skrevet melding til de på helsenorge, men det tar mange dager å få svar.
Hadde 8.4, her sa legen at den måtte være minimum 8.

Har hatt to og tre kontroller før det har vært bra nok til innsett, så det er ingen problem om det ikke er bra nok første kontroll
Alt e så random at det e helt sykt. På ferskforsøk med stimulering far slimhinne 12mm på dag 12. Håper de finner riktig dose for meg raskt. Er bare så inmari lei meg at jeg tror ikke jeg skjønner at det sim skjer faktisk skjer

Alt e så random at det e helt sykt. På ferskforsøk med stimulering far slimhinne 12mm på dag 12. Håper de finner riktig dose for meg raskt. Er bare så inmari lei meg at jeg tror ikke jeg skjønner at det sim skjer faktisk skjer
Jeg hadde myyye bedre slimhinne på letrozol enn progynova. Kan være noe å spørre om dersom det bare blir avbrutt

Jeg hadde myyye bedre slimhinne på letrozol enn progynova. Kan være noe å spørre om dersom det bare blir avbrutt
Mens jeg får mye dårligere slimhinne på letrozol :blackeye::cat: letrozol hemmer østrogen, og for mange må det være normal østrogenproduksjon for å oppnå bra slimhinne :-) mange har bedre slimhinne ved ferskforsøk fks, Der de får FSH med østradiol.

Mens jeg får mye dårligere slimhinne på letrozol :blackeye::cat: letrozol hemmer østrogen, og for mange må det være normal østrogenproduksjon for å oppnå bra slimhinne :) mange har bedre slimhinne ved ferskforsøk fks, Der de får FSH med østradiol.
Ja, jeg fikk nesten alt for tjukk på fersk. Kan ikke jeg få litt av de sprøytene igjen for at det skal gå bedre...

Ja, jeg fikk nesten alt for tjukk på fersk. Kan ikke jeg få litt av de sprøytene igjen for at det skal gå bedre...
Jeg får det nå fks, men man må ofte prøve noen runder med helt naturlig/letrozol der slimhinnen er for tynn før de prøver med lavdose fsh :-)

Hei,

Hadde 6,5mm på både første og andre kontroll! Fikk innsett og ble gravid :Heartred

Min klinikk setter ikke inn hvis slimhinnen er tynnere enn 7mm. Varierer noe fra klinikk til klinikk, offentlig/privat hvordan de praktiserer dette med slimhinnetykkelse.

Hei,
Min var 5,5 på første UL. Leggen økte dosen og på cd 15 var den 8,5 og vi setter inn i dag:) Hvem er det som tar blodprøver av deg og sjekker, er det klinikk/offentlig? Har du hatt mye blod siden de tar blodprøver? Jeg har også vært ganske rar på progynova, hatt bitte-bittelitt brun utflod.

Back
Topp