Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LovelyTwo
Jeg regner med man kjenner selv på kroppen når noe er for tungt. 6 KILO??? det går jo bare ikke ann, er da ikke praktisk mulig... med barn hjemme på snart 12 kilo, tung jobb, osv.
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Svartengel
Var vel på januarforumet dei skreiv 6kg..
Lar alle mannen bære alt fra butikken eller? Seks kilo er faktisk ingenting.
ORIGINAL: Dollface
E du vittig? Hahahahaha[:D] Ja d e du faktisk[:-]
Ikke så sarkastisk nå da lissymor.. [8D]
Nei jeg endra det *host* Og nå ødela du alt[>:][8D]
Lar alle mannen bære alt fra butikken eller? Seks kilo er faktisk ingenting.
Skreiv bare det som sto der, sa ikkje eg trudde på det. Eg tar det på dagsformen kva eg løfter.
Ja det var jo en smule *host* lite[8D] Jeg synes jeg ser meg på butikken "Nei dette var to kilo for mye kjenner jeg[:-] Jeg kommer tilbake igjen. På lagunen der jeg alltid parkerer på toppen[:-][8D]
ORIGINAL: LovelyTwo
Jeg regner med man kjenner selv på kroppen når noe er for tungt. 6 KILO??? det går jo bare ikke ann, er da ikke praktisk mulig... med barn hjemme på snart 12 kilo, tung jobb, osv.
ORIGINAL: EricaJenta
Bare sånn at det er sagt så snakker jeg om å trene biceps, ikke vanlig rygg løft[:)]
ORIGINAL: *NysgjerrigPetra*
ORIGINAL: EricaJenta
Bare sånn at det er sagt så snakker jeg om å trene biceps, ikke vanlig rygg løft[:)]
Det burde du skrive i HI, for det er ikke det som blir diskutert her[;)]
Hvorfor skulle ikke det gå greit då?? regner med du har gjort det resten av sv.skapet, så ser ikke noe i veien for at du kan løfte manualer på 6 kilo....