hvor tung som 2,5åring?

nancy drew

Forumet er livet
Finnes jo endel mødre her inne[:D] hva veide deres unge da de var ca 2,5år gammel??? Lurer fordi jeg syns min nevø er så liten (noe han er) men hvor liten???han veier 9-10kg... 

Gabriel er rett over 2år og veier 14kg.

jenta mi er 2 år og 3 mnd,å veier 11,5 kg!

hadde faktisk helsekortet hennes her tilfeldigvis og da hun var ca 2år og 4mnd veide hun 9,7kg

ORIGINAL: Lilleguttsmamma

Benjamin er 2,5 år og han veier nå 10,8 kg.

ok så kanskje han ikke er så liten likevel da??? men på bv sine hovedsider veier man rundt 10kg når man er 1år... så fra 1 år så vokser man altså ikke så mye lenger (naturlig nok)

ok, kan virke som han er i den nedre delen av skalaen, men innenfor normalen da... blir vel litt lurt når faren hans hele tiden sier "han er bare/blir ikke mer en" og samtidig er så sjokket over at min er snart 5mnd og 7kg

han følger sikkert en av de nederste linjene på skalaen til helsestasjonen...de gjør snuppa her. fulgt den helt fra hun ble født.
var på 4.årskontroll på mandag og da veide hun 14 kg og 99cm lang.

Snuppa veier 11.4 kilo nå,er snart 2 1/2 år,og hun er litt liten for alderen[:)]

Benjamin ligger litt under kurven sin, men det er på grunn av at helt siden han ble født så la ikke han på seg noe særlig på grunn av reflux og melkeallergi (refluxen er nå borte og melkeallergien har han vokst av seg), men har har gått litt opp og ned i vekt etter det selv om vi jobber med å få han opp i vekt.

2 år å 3 mnd: 12,60 og 93cm lang,,

Robin veier nesten 15 kilo og er 96,5cm

martin veier ca 14.5 kg nå..... etter mye opp og ned så virker det som om vekta endelig stabiliserer seg[:D]

jacob blir 3 slutten av nov. å er nå 17 kg å 99 cm

ca 12 kg tror jeg... kanskje 13 nå...

Her er han 2 år + 3mnd og er 12,5 kg

Back
Topp