Hvor trangt (kvm) har du bodd?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Hva er det trangeste du har bodd med barn (antall kvm)?
Hvor mange bodde der samtidig?
Hvor lenge bodde du sånn?

Vi er 2 voksne og 2 barn som bor på 96 kvadrat. passe trangt ja, men her blir vi boende:)

vi var 2 voksne og 2 barn på litt over 70kvm.... veldig trangt, så vi flyttet før minsta fyllte 2....

bodde der i 5 år...men vi var jo ikke 4 stk så lenge da...gikk greit da vi kun var 3 stk

Det trangeste jeg har bodd på med barn er 70 kvm 2-roms leilighet.
2 voksene og 1 barn.
Syns egentlig ikke det var så ille.
Eneste problemet var at det bare var 1 soverom.

2voksne, 1barn å ei i magen på 30kvm.. bare i et par mnd da... men var trangt gitt.
men etterhvert skal vi flytte tilbake til bergen, å da blir vi 5 stk på ca 76kvm... hehe..tror det kan bli trangt, når vi er vant me hus å garasje. å blir boende slik i hvertfall 1år!!!

Vi har akkurat flyttet til en 3 roms leilighet på 76 kvm. Vi er 2 voksne og 2 barn.
Vi stortrives!! Flyttet fra huset vårt som var på over 200 kvm. Kunne ikke tenkt meg tilbake.

Jeg og Emil har bodd på 45 kvm i to år snart.. Og nå siste mnd har kjæresten overnattet masse, så vi er vel tre om plassen for tiden. Og det er TRANGT.

Jævli greit vi flytter til 75 kvm om en mnd

Sweetpea skrev:
Hva er det trangeste du har bodd med barn (antall kvm)?
Hvor mange bodde der samtidig?
Hvor lenge bodde du sånn?

Da jeg bodde i studentleilighet bodde jeg på 30 kvadrat alene. Gjorde det i ett år. Mannen kom inn de siste månedene på deltid...

2 voksne, 1 fastboende barn + 1 bonusbarn på helgebesøk. 
Vi bodde på 65kvm - Det var ikke nok for å si det sånn.....
Bodde der i et år, men kun et halvt år med felles barn.

det trangeste må ha vært på pikerommet hjemme hos mor og far, ca 15 kvm :P

nå bor vi på rundt 95 kvm, passe greit for 2 voksne og en baby :)

Jeg bor i studentleilighet på 55 kvm nå, syns det går helt fint. Er bare litt lei av å ha kjøkkenet i stua. Kjæresten min er for tiden mer her enn hva han er hjemme hos seg selv, så vi er som oftest to voksne og ett barn her.

Vi har et ungt par som leier hos oss med to barn på 2 og 4. Leiligheten er 29 kvm. God planløsning med eget soverom, men dæven så trangt det må være! De har bodd der snart et år.

I Oslo bodde vi i blokk 49 kvm to voksne og en baby..frem til  han var 7 måneder..gikk fint det :-)

Vi bor på litt over 60 kvm med 1 soverom. Bodd her i 4 år, men hatt lillemor bare i 2 da. Blir i allefall boende 1 år til :/

jeg, samboeren, mellomste datteren min og vår hund bodde på 36kvm i over 1år, og iløp av den siste tiden jeg gikk jeg gravid med siste :/ .. som jeg sa til samboeren: Bra vi er glad i hverandre! hehe

45kvm... to voksene og en baby...
etter det er det vel 60kvm, to voksene og to barn...

Vokst opp (fram til jeg var 15) på 70 kvm med to foreldre og to søsken. Gikk kjempebra det, ingen problemer. 

Bor nå sammen med mann og ett barn på 38 kvm. Går veldig bra det og, hadde nok blitt boende lenger hadde det ikke vært for at vi venter nummer 2. Flytter snart til 67 kvm, og synes det er enormt stor plass :-)

Så klarer ikke helt å identifisere meg med noen som synes 4 stykker på 96 kvm er trangt.....

Leide en råten leilighet mens vi bygde hus, bodde på ca 50 kvm tror jeg i ca 4 mnd. Gjorde ikke noe at det var trangt, værre at leilligheten var så ekkel og gammel (på en negativ måte!).

Ikke barn inn i bildet, men har bodd 4 voksne på 75 kvm..

Back
Topp