Hvor traff dere typene deres hen?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Nysgjerrig jeg... [8|]

Hvor traff dere typen deres hen? (han dere er sammens med nå)

Noen som traff han på internett? Det er jo så vanlig nå [:)]

Selv traff jeg min på internett..på spraydate.. hihi, flaut og innrømme det [;)]

Han plukket meg og venninna mi opp på nationalteateret i DEN rålekre mercedesen (han hadde visst lånt den av broren sin) [:D][:D] husker jeg var driiiit nervøs.. men damn for en fyr!! han tok pusten fra meg, og vi har vært sammens siden februar, og venter ei lita jente (som ikke var planlagt) Men vi gleder oss KJEMPE mye!! [;)]

Traff min i gatekjøkkenkø for 8 1/2 år siden!

Traff min gjennom en venninne og her er vi 10,5 år etterpå og venter vår andre sønn[:D]

Vi traff hverandre på en fest vinteren 2001, men ble ikke noe mer ut av det den gangen. Så møttes vi på en annen fest som jeg og kusina mi arrangerte (hun kjente han fra før), sommeren 2002. Og nå venter vi vårt andre barn sammen.
Kan det ha vært skjebnen....? [:)]

Vi traff hverandre gjennom ei venninne som er sammen med broren hans. Vært sammen i litt over 4 år og skal gifte oss til sommeren!!![:D]

Jeg møtte mannen min på lærerskolen. Vi hadde ei felles venninnne og endte opp på samme studentkro. Blei sammen bare en uke etter første møte tror jeg!

Det er ca 5 og 1/2 år siden nå!

M

jeg traff min på blink. Vi fant ut at vi bodde nær hverandre og at det var greit å ha noen å gå på kafe med og greier. Var bare venner først, men plutselig sa det bang... det er litt over tre år siden, og nå har vi flyttet til andre kanten av landet, kjøpt oss hus og biler, forlovet oss og planlegger barn..

Synes i utgangspunktet at det var litt nerdete å ha truffet hverandre på nett, men nå tenker jeg overhode ikke på det...

traff min elskede april 1998 da jeg og ei venninne var sjåfør for en kamerat...... vi har vært sammen siden og fremdeles forelsket...

Jeg traff min mann for 3 år siden på et utested i byen der han jobbet som bartender. I begynnelsen syns jeg bare at han var så utrolig sur og streng men det forandret seg fort når vi begynte å flørte litt hver gang jeg var innom, Tok litt over et år før han tok mot til seg og ba meg ordenlig ut på en date, (jeg datet en gutt frem til da egentlig). Siden har vi holdt sammen.

Traff min på røde kors vakt sommeren 2001

Traff min på spraychatten [:D][:D][:D]

traff min i nov 98 har vert sammen siden.
har en jente som fyller 2 år i januar og venter en i mai.

Gikk i samme klasse på videregående....

Traff han gjennom en venninne, tok et år før vi ble sammen[:)]

møtte min gjennom felles venner[:D]

[:)] hei vet ikke helt hvordan jeg skal si jeg møtte typen min for første gang for vi har gått på samme barneskole så jeg har alltid visst hvem han var,å når vi gikk på barneskolen så vanka typen min med naboen til venninda mi så da var vi ofte sammen alle 4,så på filmer å spiste goddis.

rart å tenke på dette nå, når vi vokste opp vokste vi alle på en måte litt fra hverandre
å hadde ikke kontakt i det hele tatt.
men årene gikk å gikk .

å plutselig tasta vi litt mld på mobil til hverandre jeg og typen
men gikk lenge lenge før noen av oss 2 turte å ta initativet.
vet ikke hvem av oss som gjorde det men,tror det var han.

vi begynte å se litt filmer sammen igjen hjemme i leiligheta hos han og kompisen
dette i over lengere tid. en kveld tok han å kyssa meg faktisk den 1 kvelden.
da ble jeg redd for at dette var bare et kyss ikke noe mere at jeg ikke sku få se han igjen.

men det gjorde jeg gitt helg etter helg etter helg.
jeg var så lykkelig,fikk helt sommerfugler i magen.
er så god følelse det der å være forelska .

er fortsatt like forelska [;)]

før vi begynte å date,pleide han å komme hjem til meg når han hadde vært på fester.
å han prøvde seg på meg mange ganger,men jeg sa nei hver gang han prøvde noe mere,å det aksepterte han,uansett hvor full han var da hehe.
men vi fortsatte å taste mld vi forde.

så jeg og han har nok alltid hatt ett godt øye til hverandre,dette er rart å tenke på .

å nå har vi ei nydelig datter sammen på 4mnd og 3 uker helt utrolig.
føles liksom som om jeg har blitt sammen med barndomskammeraten min vettu,vent nå?
det er jo det jeg har hehe.

vi har vært sammen 2 år til mars.
har aldri hatt bedere gutt enn han jeg har nå,elsker han kjempe høyt.
ble langt dette.men blir gjerne det når man har så mye å fortelle[:)]
kunne gjerne fortalt mere men da blir det så masse.

Min var i militære her i Sandnes (er østlendig) så han traff jeg ute på byen [:D]
Trodde det var 2-3 månders forhold begge to og i februar har vi 10 år så det ble litt lenger en det vi trodde [:D]
Men er kjempe glad for det [:D]

Vi møttes på Blink av alle ting! Møttes på Blink og skøt innertier[:D] 'Sikkert litt spesielt men det er jo bare artig!

Jeg traff mannen min på jobben jeg...Gikk å sikla på han lenge, men turte ikke ta initiativ. Han viste ikke interesse i det hele tatt, men siden han er like sjenert som meg turte ikke han heller....Helt til det var julebord....he he [:D] Vært sammen i 6 år å gift i snart 4. Har ei nydelig jente på snart 3 år og venter en gutt i april. Livet kunne ikke vært bedre [:)]

Back
Topp