Jentemamma3
Flørter med forumet
Jeg fødte jo 8 mai men siden jeg egentlig hadde termin 18.juli tilhører jeg juli eller mai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneDu kan gjerne henge her med oss Det er flere her som hadde termin i juli, men som har født før, eller etter, som har valgt å bli her.
Du kan gjerne henge her med oss Det er flere her som hadde termin i juli, men som har født før, eller etter, som har valgt å bli her.
Hvordan går det med tulla di? Hvor mange uker fortidlig bød hun født? Hvordan går det med mor oppi alt?Hun utvikler jeg jo som fra termin, så høres bra ut!
Det går bra, hu har blitt hele 3.5 kg og skal snart opereres! Hu ble født 10 uker for tidlig og var 1 kg stor Så er en hektisk hverdag, spesielt når jeg er alene men vi storkoser oss!Hvordan går det med tulla di? Hvor mange uker fortidlig bød hun født? Hvordan går det med mor oppi alt?
Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Her går det alt for fort tulla kom på termin og er blitt hele 5560 gram på 6 ukers kontrollen. Pakker vekk 50 og 56 klærne og syns det et svært vemodig;(Det går bra, hu har blitt hele 3.5 kg og skal snart opereres! Hu ble født 10 uker for tidlig og var 1 kg stor Så er en hektisk hverdag, spesielt når jeg er alene men vi storkoser oss!
Hvordan er det med deg?
Føler ikke at jeg har blitt nok kjent med alle i forumet her
Oi, så moro da! Er jo litt deilig å se utviklinga dems også, endelig begynt å få noen smil fødsel og alt gikk fint?Her går det alt for fort tulla kom på termin og er blitt hele 5560 gram på 6 ukers kontrollen. Pakker vekk 50 og 56 klærne og syns det et svært vemodig;(
Var det ikke tulla di som ikke hadde endetarm? Antar at det er det som skal opereres. Gjøres det lokalt eller skal dere til et sentral sykehus? Gruer du deg?
Kjempe godt å høre at hun har det bra og vokser fint
Fikk ei tulle 4. Juli 2013