Hvor tilhører jeg?

Du kan gjerne henge her med oss :) Det er flere her som hadde termin i juli, men som har født før, eller etter, som har valgt å bli her.

Du kan gjerne henge her med oss :) Det er flere her som hadde termin i juli, men som har født før, eller etter, som har valgt å bli her.

Helt enig :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg fødte tidlig i juni, men blir her fordi det er dette forumet jeg har blitt "kjent" med deltagerne i :-)

Hun utvikler jeg jo som fra termin, så høres bra ut!:-)
Hvordan går det med tulla di? Hvor mange uker fortidlig bød hun født? Hvordan går det med mor oppi alt?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hvordan går det med tulla di? Hvor mange uker fortidlig bød hun født? Hvordan går det med mor oppi alt?

Det går bra, hu har blitt hele 3.5 kg og skal snart opereres! Hu ble født 10 uker for tidlig og var 1 kg stor:-) Så er en hektisk hverdag, spesielt når jeg er alene:-) men vi storkoser oss!
Hvordan er det med deg?
Føler ikke at jeg har blitt nok kjent med alle i forumet her:-)

Det går bra, hu har blitt hele 3.5 kg og skal snart opereres! Hu ble født 10 uker for tidlig og var 1 kg stor:-) Så er en hektisk hverdag, spesielt når jeg er alene:-) men vi storkoser oss!
Hvordan er det med deg?
Føler ikke at jeg har blitt nok kjent med alle i forumet her:-)
Her går det alt for fort;) tulla kom på termin og er blitt hele 5560 gram på 6 ukers kontrollen. Pakker vekk 50 og 56 klærne og syns det et svært vemodig;(

Var det ikke tulla di som ikke hadde endetarm? Antar at det er det som skal opereres. Gjøres det lokalt eller skal dere til et sentral sykehus? Gruer du deg?

Kjempe godt å høre at hun har det bra og vokser fint;)

Her går det alt for fort;) tulla kom på termin og er blitt hele 5560 gram på 6 ukers kontrollen. Pakker vekk 50 og 56 klærne og syns det et svært vemodig;(

Var det ikke tulla di som ikke hadde endetarm? Antar at det er det som skal opereres. Gjøres det lokalt eller skal dere til et sentral sykehus? Gruer du deg?

Kjempe godt å høre at hun har det bra og vokser fint;)

Oi, så moro da! Er jo litt deilig å se utviklinga dems også, endelig begynt å få noen smil:-) fødsel og alt gikk fint?
må jo bare nyte tia så godt man kan mens de enda er små, jeg var jo "heldig" som fikk baby lenge.

Jo, det var det. Vi har vært på Rikshospitalet fler ganger og skal tilbake til MR for det er mulighet set er noe galt med nervene i ryggen. (Krysser fingrer for at det ikke er det) så skal hun tilbake ditt å operere om 1-2 mnd. Satser på at ting går fint og snuppa slipper stomi, men skal nok gå bra uansett utfall!

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig

D går nok så bra skal du se med operasjon.. Di får jo til så mangt i dag:):)

Håper du vil henge litt med oss.. Var jo her du hang før du fikk...:)

Er masse kjekke damer:)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Signerer de andre her. ;)

Godt å høre at det går bra med dere.
Det er en utfordring å få for tidlig, og spesielt når det er noe ekstra i tillegg.

Vil gjerne bli bedre kjent med dere og følge dere videre :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp