Hvor ( til hvem) og når levere fødebrev?

M-40327541

Flørter med forumet
Har skrevet noen linjer jeg vil de skal lese, men er det ikke sent å ha det med i fødebagen? Skal det leveres før?

Har skrevet noen linjer jeg vil de skal lese, men er det ikke sent å ha det med i fødebagen? Skal det leveres før?
Jeg tenker å levere når jeg kommer for å føde bare. Da vet jeg jo også at det er de rette folkene som får brevet, vi vet jo ikke i forkant hvem som er på jobb der når vi kommer :)

Her får vi et ark i starten av graviditeten med en haug av punkter vi skal fylle ut og levere/sende til sykehuset rundt uke 36. Der er og en rubrikk hvor man kan fylle ut ønsker i forbindelse med fødsel/barsel.

Det blir ført inn i journalen av sekretær og dukker opp når jordmor osv. går inn på meg når jeg skal inn å føde.

Om jeg ikke hadde levert et sånt skriv på forhånd hadde jeg bare tatt med brevet i fødebagen og levert ved fødsel :)

Eneste jeg ønsker å informere sykehuset om når jeg skal føde, er vekta mi - slik at jeg slipper å rope det ut i rommet med mange tilstede :hilarious: har alltid syns det er flaut å si hva jeg veier, og min mann vet heller ikke det. Sist fødsel skulle jeg ha epidural, og anestesilegen satt på andre siden av rommet når han spurte om vekta mi - ifht utregning av dose. Måtte be mannen om å gå ut litt :hilarious::hilarious: det var også flaut å måtte be han om det.. :shy: så for å unngå noe lignende, så kunne jeg tenkt meg å informere om det skriftlig når jeg kommer dit.. eller hviskre det til noen ansatte, så de får notert seg det :p

Levert det sammen med helsekortet og blodprøvesvarene når jeg kom til føden. Tror ikke man kan sende inn på forhånd til AHUS

Back
Topp