Hvor tidlig

jeg fikk det fra uke 14,men det er veldig individuelt egentlig. For meg så kjentes det ut som om babyen snudde seg, ble stram i magen og så ble det slappt igjen, ganske snodig. Ikke vondt, men var litt ubehagelig innimellom...

Takk for svar[:)].jeg er 10+5 uker i dag...og jevnlig i dag har jeg hatt litt sånn ubehag i underlivet..klarer ikke helt å forklare det...er ikke vondt i det hele tatt..men litt sånn ubehagelig...Har ikke kjent dette før!!
Men er vel egentlig litt tidlig til at det er kynnere?? Og er jo første svanger skap så da har jeg hørt at det kommer litt senere...hmm..har ikke peiling på dette jeg altså[8|]

Ja alt er vel forskjellig fra svangerskap til svangerskap[:)]. Føler meg vedlig ny på dette...hihi...er vel ikke rart[:D]!! men greit å ha et sted en kan spørre om andres erfaringer[:)]

Er sikkert livmoren som strekker og tøyer seg du kjenner[:)] det stikker og er ubehaglig..
Trur nok det er litt tidlig med kynnere i veke 10, men det veit eg jo ikkje[;)]

Eg kjente vel litt kynnera etter veke 20, og når eg for eks. var veldig aktiv! Gjekk tur opp lange bakkar o.l så måtte eg ta en pust i bakken[8D] men då var eg muligens rundt veke 30+ når eg tenke meg om.. Hehe[8D]

Kynnere er magen som blir hard/vond/ubehaglig, og det kan bli aktivitet i magen fra den lille. Men om du flytter deg eller tar en annen sitte/ligge stilling, så skal den bli "mjuk" igjen, altså kynnerene skal sleppe taket..[:)]

Jeg tror igrunn fortsatt ikke jeg har hatt kynnere, og jeg er 31+3 i dag med tvillinger...[8|] eller så er jeg bare treig i oppfattelsen... hehe

Dama til fetteren min ble sykemeldt rundt uke 12 pga mye kynnere, så man kan nok få det tidlig. Det ga seg når hun fikk roet seg ned da!

Hadde mye kynnere sist svangerskap... magen stramma seg, spesielt når jeg var aktiv (stressa etc).
Men det var noe senere de kom..

Back
Topp