G GT Sara Forumet er livet 28 Des 2008 #1 får man UL for å se om det er en eller to der inne når man setter inn to egg?[8|]
Guria Elsker forumet 28 Des 2008 #3 Sniker litt.. Tror det er vanlig å få ul når du er ca. 7 uker påvei, det var det vi fikk hos st.olavs [;)]
Sniker litt.. Tror det er vanlig å få ul når du er ca. 7 uker påvei, det var det vi fikk hos st.olavs [;)]
Pelotte Glad i forumet 28 Des 2008 #5 Vi var i Porsgrunn og skulle ha UL etter 7 uker, ble etter 8+5 siden det var midt i fellesferien... men tror rundt uke 7 er vanlig!!
Vi var i Porsgrunn og skulle ha UL etter 7 uker, ble etter 8+5 siden det var midt i fellesferien... men tror rundt uke 7 er vanlig!!
twinanne Forumet er livet 28 Des 2008 #6 På fertilitetsklinikken er det mest vanlig med UL i uke 7-8 for da vil de ha det i papirene sine at du ble gravid. Ellers slik som meg som hadde ul tidligere på sykehuset så kan man se det fra uke 5-6 vil jeg vel si, uke 4 kan være i tidligste laget.
På fertilitetsklinikken er det mest vanlig med UL i uke 7-8 for da vil de ha det i papirene sine at du ble gravid. Ellers slik som meg som hadde ul tidligere på sykehuset så kan man se det fra uke 5-6 vil jeg vel si, uke 4 kan være i tidligste laget.