Hvor tidlig?

Siigmitz

mom2be
Januarlykke 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
hvor tidlig fikk dere positiv test etter mange symptomer?
Jeg har kjempe ømme bryst, kramper og tisser hele tiden. Vil så gjerne begynne å teste, men vil heller ikke teste for tidlig...

hvor tidlig fikk dere positiv test etter mange symptomer?
Jeg har kjempe ømme bryst, kramper og tisser hele tiden. Vil så gjerne begynne å teste, men vil heller ikke teste for tidlig...

Har fått positiv test 10/11 dpo! Men er fler her inne som får tidligere! Spennende symptomer du har[emoji5]

Tror kroppen min produserer hcg ganske treigt, for jeg får aldri positive tester :laughing001:banghead:

De gangene jeg har vært gravid kom symptomene etter ikm og testen var tydelig positive fra ca 12-14 dpo. Fikk svake tester fra ca 9 dpo. Første Symptomer var større og tyngre bryster, mensmurringer, kvalme og tisset oftere.

De gangene jeg har vært gravid kom symptomene etter ikm og testen var tydelig positive fra ca 12-14 dpo. Fikk svake tester fra ca 9 dpo. Første Symptomer var større og tyngre bryster, mensmurringer, kvalme og tisset oftere.

Ca det samme som meg... klør i fingrene etter å teste, men er bare 9 dpo enda prøver å holde meg til mandag, men ryker nok på en test i morgen

Tidligste er 12 dpo, da var jeg super gravid, kjempe kvalm, ømme pupper, trøtt, hormonell osv

Back
Topp