Hvor tidlig?

Kan kanskje høre det før, men jordmor anbefaler ikke prøve før 12+ grunnet at man kan bli engstelige om man ikke hører den.

Man kan høre det allerede så tidlig? Vi blir og kjøpe doppler, men ikke på mange uker enda. Men tenkte kanskje og spørre om vi får høre når vi skal på tidlig ul i uke 7-8 :) Forrige gang var jeg i veien i uke 6, men fikk ikke høre, ingen bilder eller noe, egentlig en ganske kjedelig opplevelse som ikke frister til gjentakelse :(

Kan kanskje høre det før, men jordmor anbefaler ikke prøve før 12+ grunnet at man kan bli engstelige om man ikke hører den.
Du tenker på doppler, ikke sant? Det blir ikke kjøpt inn før knøttet har vokst seg større på maaange uker enda :) Vil ikke ha det i hus før da heller :p Ser for meg at det blir ett uromoment for min del :) Men tenkte på ul :)

Du tenker på doppler, ikke sant? Det blir ikke kjøpt inn før knøttet har vokst seg større på maaange uker enda :) Vil ikke ha det i hus før da heller :p Ser for meg at det blir ett uromoment for min del :) Men tenkte på ul :)
Aha, jeg antok at du mente doppler

Back
Topp