hvor tidlig

fano

Gift med forumet
kan man teste egentlig? Er på 8dpo i dag, teknisk sett 3+1.....

Er noen som tester positivt så tidlig, men langt fra alle [:)]

Denne gangen testa jeg positivt på 3+3 [:)]

Jeg fikk en svaak strek 8-9 dpo [:)]

Jeg tok nemlig en test i dag, har så mange liggende, og det kom jaggu opp en ultrasvak rosa strek på billigstrimmel, jeg får ikke tatt bilde av det for det kommer ikke opp på kamera, men jeg ser den jeg. Men roper ikke hurra enda. De gangene jeg har hatt negativt forsøk så har jeg begynt og blø på dag 9-1+ så alt kan skje....

Testet svakt positiv 3+1 ble sterkere ut over uka [:)]

ORIGINAL: fano

Jeg tok nemlig en test i dag, har så mange liggende, og det kom jaggu opp en ultrasvak rosa strek på billigstrimmel, jeg får ikke tatt bilde av det for det kommer ikke opp på kamera, men jeg ser den jeg. Men roper ikke hurra enda. De gangene jeg har hatt negativt forsøk så har jeg begynt og blø på dag 9-1+ så alt kan skje....

Så spennende!! [:D] Krysser fingre og bein for deg snuppa! [:D]

kjenenr jeg ble litt glad og mer positiv nå. Ingen symptomer overhode i dag og i går kveld, men de andre dagene har jeg vært oppblåst, murringer i både livmor og rygg, små tak i magen, strålinger i ryggen osv, men i dag er det helt borte [:(] (foreløpig)

Så spennende da...

Selv testet jeg 10 dpo, var vel 3+4...

Testet positiv 3+4, eller så var det 3+5, litt usikker faktisk...

Lykke til [:)]

kjenenr jeg ble litt glad og mer positiv nå. Ingen symptomer overhode i dag og i går kveld, men de andre dagene har jeg vært oppblåst, murringer i både livmor og rygg, små tak i magen, strålinger i ryggen osv, men i dag er det helt borte [:(] (foreløpig)
disse symptomene kommer og går hos meg og :) men dette høres mer enn lovende ut. Er veldig sikker på at testen blir sterkere og du kommer inn hit til oss [:D]

Så spennende fano !!!![:D] Jeg heier på deg !!! Dette skal gå bra [:D][:D][:D][:D][:D]

oi, testet dere positivt såå tidlig......

kanskje jeg må snik prøve en test snart. trudde man skulle vente til rundt ikm jeg[:)]

jeg testet positivt først 11dpo, med billig strimmeltester, veeeeeeeeeeldig svakt. 12 dpo med cb digital - klart svar [:D] fremdeles svakt med billig tester :)

Testet 3+4 med veldig svak strek på billigtester, og veldig positivt på CB. Kjøp deg en CB du[:)]

Back
Topp