Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fano
Jeg tok nemlig en test i dag, har så mange liggende, og det kom jaggu opp en ultrasvak rosa strek på billigstrimmel, jeg får ikke tatt bilde av det for det kommer ikke opp på kamera, men jeg ser den jeg. Men roper ikke hurra enda. De gangene jeg har hatt negativt forsøk så har jeg begynt og blø på dag 9-1+ så alt kan skje....
ORIGINAL: fano
Jeg tok nemlig en test i dag, har så mange liggende, og det kom jaggu opp en ultrasvak rosa strek på billigstrimmel, jeg får ikke tatt bilde av det for det kommer ikke opp på kamera, men jeg ser den jeg. Men roper ikke hurra enda. De gangene jeg har hatt negativt forsøk så har jeg begynt og blø på dag 9-1+ så alt kan skje....
ORIGINAL: fanodisse symptomene kommer og går hos meg og :) men dette høres mer enn lovende ut. Er veldig sikker på at testen blir sterkere og du kommer inn hit til oss [:D]
kjenenr jeg ble litt glad og mer positiv nå. Ingen symptomer overhode i dag og i går kveld, men de andre dagene har jeg vært oppblåst, murringer i både livmor og rygg, små tak i magen, strålinger i ryggen osv, men i dag er det helt borte [:(] (foreløpig)