Hvor tidlig vistes din mage?

Førstegang

Betatt av forumet
Til dere som har små i fra før (og førstegangs også for all del :) ) Hvor tidlig har du opplevd at magen har kommet? Vet det er forskjellig og veldig individuelt, men er så nyskjerrig :happy:

Luftmagen min synes nå uke 5+2,med nr1 husker jeg ikke (to år siden ) nå ser det ut som jeg er halvveis i svangerskapet :-p

I uke 9 med andre jenta. I uke 16 med første. Da var jeg også smålubben, begge gangene.
Har Hart livsstilsendring siden da, så er spent på når jeg får mage denne gangen.
Ingen antydning enda, men er "bare" 4+4 idag. :)

Hehe :happy: Er litt sånn det føles her også.. føler meg som oppblåst , blir spennende å se når bikini skal på :angelic: (er fra nord, iskaldt her foreløpig :jimlad:)

Svigermor bor nordpå, og hun har brukt mye ved i det siste:confused: Jeg derimot, bor i Buskerud ;) her har vi drikki kaffe i solen kl 0800 i dag..... (ikke for å være ekkel altså :angel5) sommern kommer til dere også :smiley-bounce015

Jeg fikk mage rundt uke 20 første gangen :) hadde en liten bump under navlen på morgenen før jeg gikk på do når jeg var 16 uker :p

I uke 15 kunn jeg se en liten kul på morgenen når jeg lå. Men eller så syntes den ikke før ca uke 18-19. Da måtte jeg begynne å sette strikk på knappen i buksa før jeg byttet ut skinny jeans med mamma bukser i uke 20.

Hadde en tydelig liten kul fra uke 11 sist :) jeg har allerede måtte ty til strikk i buksa nå, 6+6 idag :D

Fikk ikke ordentlig mage før uke 20/21 sist . Mens nå ser det ut som jeg er 5/6 mnd gravid allerede ..så dette blir spennende

Begynte med gravidbukser rundt uke 16-17. Og da så de som visste det det iallfall. Men er jo ikke sylslank fra før så er vel ikke like synlig så tidlig da ;)

Back
Topp