Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
<p>Jeg hadde ventet til uke 7-8 for å være sikker på at jeg fikk se hjerteaktivitet vi fikk se tilfeldigvis etter vi fikk obduksjonsrapportetil aron. var Da 7+2 og fikk se hjerteaktivitet
Jeg ville ventet til uke 7-8.. var på UL i går og var da 6 uker akkurat. De så ingenting anna enn det som kan være fostersekken, men så ikke no hjerteaktivitet eller noe (MEN nå skal du ikke sammenligne deg med meg heller, for alt jeg vet så kan jeg ha mistet min spire iom at jeg har og har hatt blødninger, men jeg ville uansett ventet.. det sa legen jeg var hos også).
Eg har vert på 3 Ul.. uke 4, 4+5 og 5+5.. såg fostersekk som voks og plommesekken. Men foster gjømte seg såg så vidt ett hjerte som donka bak plommesekken.. skal på Ul igjen fredag nesten 7 uker da.. så håper på å se bønna ville ha venta
Tusen takk for mange flotte svar, har bestilt privat ul om2 uker og da er j ca 8 uker, men skal masse på legen og om å få tidlig ul, krysser fingrene for at det går bra for alle oss her inne