Hvor tidlig ul?

Gadiana

Forelsket i forumet
Hei, j blir 6 uker på onsdag, men klarer ik å slappe helt av før j ser noe der, kan man ta ul nå el vente til 7 8 uker?

For å være på den sikre siden, så ville jeg ventet til uke 7 i allefall. Og det fordi at man kan være uheldig å ikke se noe i uke 6.

<p>Jeg hadde ventet til uke 7-8 for å være sikker på at jeg fikk se hjerteaktivitet :) vi fikk se tilfeldigvis etter vi fikk obduksjonsrapportetil aron. var Da 7+2 og fikk se hjerteaktivitet :)

Kan vel se et bankende hjertefra uke 6 ca? Men ser jo enda mer om du klarer å vente til 7-8 da :) men er fullt mlig å ta :)

Jeg ville ventet til uke 7-8.. var på UL i går og var da 6 uker akkurat. De så ingenting anna enn det som kan være fostersekken, men så ikke no hjerteaktivitet eller noe (MEN nå skal du ikke sammenligne deg med meg heller, for alt jeg vet så kan jeg ha mistet min spire iom at jeg har og har hatt blødninger, men jeg ville uansett ventet.. det sa legen jeg var hos også).

Jeg skal på tidlig ul 7+4:)
Sist var jeg 7+2, å da så vi en liten "frosk" med bankende hjerte:):)

Hei. Sniker litt her.

Jeg var på ultralyd da jeg var 5+4 uker på vei. Og da så jeg tydelig et lite hjerte inne i en liten "reke" ;-) Så man kan se det ganske tidlig.

Man kan være heldig å se det ganske tidlig. Jeg var på ul 6+3 og da så vi ingenting.

Eg har vert på 3 Ul.. uke 4, 4+5 og 5+5.. såg fostersekk som voks og plommesekken. Men foster gjømte seg :P såg så vidt ett hjerte som donka bak plommesekken.. skal på Ul igjen fredag nesten 7 uker da.. så håper på å se bønna ;) ville ha venta :)

Jeg så bølle frø i dag er 6+2.. Altså er jo ikke så mye å se annet enn konturer men vi så hjertet som slo:)

Tusen takk for mange flotte svar, har bestilt privat ul om2 uker og da er j ca 8 uker, men skal masse på legen og om å få tidlig ul, krysser fingrene for at det går bra for alle oss her inne :)

Back
Topp