Hvor tidlig tok dere blodprøve hos legen som gravid?

Bkno4446172

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg lurer på hvor tidlig dere tok blodprøve hos legen når dere ble gravide? Fant de noe mangler og hva er normalt/ikke normalt og mangle? Jeg har ikke tatt blodprøve enda, selv om legen lovet at han skulle ta blodprøve sist gang men glemte å minne han på det så da ble det visst ikke noe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok på første kontroll, uke 10 ca. Manglet D-vitamin, og det er visst veldig vanlig.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

På første kontroll, i uke 11 begge gangene :)

Tok i uke 12. Hadde lave jernlagre som er helt normalt (måtte begynne med jerntabletter, som jeg tar enda) Hadde i tillegg lavt blodsukker som jeg holdt i sjakk med strengt kosthold, dette ble bra igjen med en gang lillemann kom ut.

på første kontrollen, ca uke 10-12. Ingen mangler da.

Har ikke fått beskje om at jeg mangler noe.:)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Tok hcg prøver i uke 4 og 5.. Etter det tok jeg blodprøver hos lege i uke 10...

blodprosent er vel vanlig å sjekke, og at den kan være lav hos enkelte?

Tok HCG prøve i uke 4, og samtidig prøver av jern, blod prosent, blodplasma osv. Fikk vite om mangler allerede da

Er vel vanlig å ta blodprøver under første svangerskap kontroll. Tok mine da jeg vat ca 11 uker.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

På første kontroll i uke 11

Februar-14 mamma <3

Første kontroll ca uke 13.
Fikk ikke høre om noe mangler men hadde streptokok b.

via taben - Sengekos

Første kontroll uke 14-16ca:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt over det før nå i det siste men legen min tok ikke blod prøve, urinprøve eller gynekologisk undersøkelse på meg da jeg fortalte at jeg var gravid. Har ikke tenkt over det før søsteren min nevnte det for ett par uker siden:/

Jente i november☆

Back
Topp