Hvor tidlig testet du positivt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Dagen før IKM. 14 dpo :)

Tror ikke jeg testet meg før ett par uker etter at jeg burde hatt mens...

Testet ikke før 3 uker etter forventet mens, tenkte var jeg gravid så var jeg det, men så kom det en fest og jeg ville vite før festen;)

I app står det dag 29 antydning til en strek langt i det fjerne. Og hver da som gikk da doblet styrken seg. Når kvalmen kom var streken så kjapp og synlig at ja... det skjedde 1,5 uke senere.

Etter ul-termin testet jeg positivt 3+4, da på formiddagsurin. Men da hadde jeg testet i en uke pga kvalme, så var på tide den ble positiv!:p

Husker ja!!
Fikk to streker 24 mars, 8dpo, 3+1 som jeg så ganske tydelig så hadde store forhåpninger :) og testene de kommende dagene ble sterkere og sterkere.
10 dpo tok jeg første digitale som sa gravid 1-2 :)

Det var på dag 28 det, turte ikke teste før, var så redd for å få negativt, enda gynekologen ringte meg på dag 23(tror jeg det var?) og sa han trodde jeg var gravid pga det høye progesteronnivået i blodprøven min :)

Dagen før forventet mens. Altså 4+6 blir det vel da. :) Hadde fått positive eggløsningstest to dager før, så misstenkte egentlig at jeg var gravid, men hadde ikke graviditetstest hjemme da. :D

Ut fra mine beregninger testa jeg meg et par dager etter IKM. Men ut fra termin ble det vel helst 2-3 dager før.. Var på utvanna tiss og testen ble posetiv med en gang. Så ikke forstår jeg at jeg liksom fikk posetiv test før IKM :P

4+6 ifølge menstermin. 3+2 ifølge ultralydtermin (den tror jeg ikke på av mange forskjellige grunner, at jeg da hadde symptomer på graviditeten før jeg ble gravid er en av de). I følge min termin testet jeg positivt 4+2.

25. april. Jeg var egentlig ganske sikker på at jeg var gravid, men tok testen kun for å utelukke at jeg var det :p

18 april, altså 4+3..:)

Back
Topp