Hvor tidlig testet dere positivt?

Tiks

Forelsket i forumet
Jeg er på rugedag 8 i dag og klarte IKKE la være å teste. Jeg har veldig mange billigtester liggende, så det er så enkelt å gjøre det. Den var jo så klart negativ. Hvor tidlig testet dere positivt?

Rugedag ni testet jeg klart positivt, på ettermiddag på utvannet urin. Rugedag ni dersom man teller innsett som dag én. Slapp av, det er tidlig for deg fremdeles, så drøy minst et par dager til før du tester igjen. Jeg hadde veldig høy hcg (blodprøve rugedag 11, hcg på 329).

rugedag 11

Jeg får prøve å slappe av noen dager til. Kjenner humøret er på bånn og jeg har veldig kort lunte om dagen. Det er veldig slitsomt med ventetid. Føler jeg har ventet på positiv test i det uendelige! Ikke har jeg en god magefølelse heller akkurat nå.. Uff..

Testa også svak pos på rugedag 9:) første gang på ferskt forsøk... Nå er jeg på mitt andre forsøk , det er 1 fer, tenker å teste rundt 9 dag... Spennende å se hva som skjer :))

Vet ikke om det har noe å si på fersk eller frys?

Testet positivt på rugedag 8 med clearblue. Fikk derimot negativ med billigstrimmel både en og to dager etter, samtidig som clearblue digital ga med pos på de samme dagene. Hadde lavt hcg-nivå i starten og lav stigning.

Testet positivt på rugedag 8 med clearblue. Fikk derimot negativ med billigstrimmel både en og to dager etter, samtidig som clearblue digital ga med pos på de samme dagene. Hadde lavt hcg-nivå i starten og lav stigning.
Greit å vite :-)

Lykke til med testing :)

Rugetiden er noe dritt, men forhåpentligvis kommer det noe bra ut av den ;)

Back
Topp