Hvor tidlig tester dere?

Cupcake90

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Ser at flere begynner å få positive tester så nå sitter jeg bare å venter på ikm. Har testet tidlig før og blitt skuffet hver gang så jeg tørr ikke håpe så tidlig. Men er nå 9dpo, og vil fortsatt vente 5-6 dager til.

Hvor tidlig fikk dere et positivt svar?
 
Oi, så tidlig. Jeg er litt usikker på eggløsning så jeg tror heller jeg venter. Forhåpentligvis slipper jeg å bli skuffet :happy:
 
Fikk svaaaakt positiv 10 dpo. Tydelig 11 dpo, men fremdeles svak :)
 
Ser at flere begynner å få positive tester så nå sitter jeg bare å venter på ikm. Har testet tidlig før og blitt skuffet hver gang så jeg tørr ikke håpe så tidlig. Men er nå 9dpo, og vil fortsatt vente 5-6 dager til.

Hvor tidlig fikk dere et positivt svar?
Fikk en svak strek 11 dpo midt på dagen :happy:
 
Mine var negative helt til 14 dpo, da kom det en blødning. Etter et par dager var det positive tester. Så jeg må ha hatt senere el enn jeg trodde? Dårlig svar til spørsmålet ditt, hører jeg:playful:
 
Jeg testet positivt 5 dager før ikm (torsdag). Jeg fikk inseminering på eggløsningsdagen.
 

Vedlegg

  • received_3140929859361664.jpeg
    received_3140929859361664.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 42
Testet 6 dager før ventet mens. Vet ikke hva dpo står for :hilarious:
 
Har testet siden 11 dpo, men fått 100% negativ hver dag fram til idag, 14 dpo. Svak men tydelig positiv. Hadde egentlig gitt opp denne pp :p
 
Fikk en veldig svak tidligtest 9 dpo, og så fikk jeg en positiv vanlig test 10 dpo :)
 
Jeg fikk svak test midt på dagen på tidligtest fra babyplan 4 dager før ikm og 1-2 på cb digital dagen etter (altså 3 dager før ikm). :happy: Men måtte vente helt til 4 dager etter ikm før normal sine tester i det hele tatt slo ut:hilarious:
 
Back
Topp