Hvor tidlig tester dere positivt??

Jeg testet svakt pos på rugedag 10!

Jeg har testet svakt positivt fra rugedag 8. Tvi tvi for deg!

Jeg fikk svak positiv på rd 8 sist jeg ble gravid med ivf.
men om du ikke får positiv hvis du tester på lørdag, må du ikke freake ut, mange som får positiv test nærmere IKM :)

Takk! Måtte ta en no!klarte ikke å vente. Visste det ble negativ..er vell alt for tidlig ! Er vel sjeldent det blir positiv på rugedag 6?
Det er nok tidlig, tar litt tid før kroppen produserer Hcg. Da vet du at eggløsningssprøyten er ute :) krysser fingrene for deg!!

Er det smerter av typen "må ha smertestillende" eller bare mensmurringer, at det strekker og drar litt? Jeg hadde ganske myemurringer fram til uke 7 eller 8.., så det er ikke sikkert det er mensen.

Jeg har murringer konstant, men av erfaring så kommer disse av progesteronstøtten jeg går på. De virker nesten litt kraftigere enn vanlig, og er ALTFOR tidlig ute. Husk at menssmerter også er et graviditetssymptom;) De fleste som blir gravide er jo sikker på at mensen kommer og begynner først å lure når de sitter der med masse pms og ingen mens...:D

Jeg har murringer konstant, men av erfaring så kommer disse av progesteronstøtten jeg går på. De virker nesten litt kraftigere enn vanlig, og er ALTFOR tidlig ute. Husk at menssmerter også er et graviditetssymptom;) De fleste som blir gravide er jo sikker på at mensen kommer og begynner først å lure når de sitter der med masse pms og ingen mens...:D
Jeg går ikke Progesteronstøtte.. Håper jeg er gravid! ! Hatt menssmerte i 2 dager nå, kjenner det nesten hele tiden. skal ikke ha mensen før på tirsdag ( om jeg får det da)..

Er det smerter av typen "må ha smertestillende" eller bare mensmurringer, at det strekker og drar litt? Jeg hadde ganske myemurringer fram til uke 7 eller 8.., så det er ikke sikkert det er mensen.
Mensmurringer. Tror jeg blør hele tiden så går på do og sjekker ofte...dette er nesten pining. Hehe

Mensmurringer. Tror jeg blør hele tiden så går på do og sjekker ofte...dette er nesten pining. Hehe
Det var sånn jeg holdt på i flere uker, tenkte det kom blod hele tiden, følte tom at jeg blødde, men den gang ei :) satser på at det er en liten som tuller med deg! Når skal du teste?

Håper virkelig det er spire som graver seg på plass og ikke mens som er på vei! :-)

Det var sånn jeg holdt på i flere uker, tenkte det kom blod hele tiden, følte tom at jeg blødde, men den gang ei :) satser på at det er en liten som tuller med deg! Når skal du teste?
Åååh håper det! Er det normalt å kjenne noe om det fester seg?? På torsdag..

Noen sier de har kjent stikking osv, jeg kjente en del i rugeperioden, men det var nok progresteronen. Den gir mange av de samme symptomene som mensen. håper det var lille frø som la seg godt til rette på torsdag :)

Back
Topp