Hvor tidlig teste?

Ønsker<3

Elsker forumet
Siste men var 11 sept, ganske sikker på jeg hadde el mandag 24 sept. Når ka jeg forvente en positiv test? Har så alt for mange tester i skape, så jeg tok en test idag og. Den var selfølgelig negativ ;) og en ting til, dere som er gravid, hvor tidlig kjennte dere noe symptom? :)

Hei hei =) 
jeg følte meg gravid 4 dager etter el ( se innlegg som jeg skrev da) OG DET STEMTE!! har da prøvd i over et år, så har jo hatt en del runder med ønskesymptomer og mange negative tester. Testet positivt 2 dager før IKM midt på dagen, altså ikke morgenurin

Hei hei.. spennende tid frem til testing.. jeg ville nok ventet til du er 9-10 dpo, men skjønner at det er vansklig. :)

Hehe, ja fornuften sier jo at de er best å vente til iallefall neste helg ,men det kommer ikke jeg til å klare:p så blir vell testing tidlig i uka ;)

Jeg testet positivt midt på dagen ca 5 dager før IKM. Det var vel da 9 dager etter eggløsning. Lykke til!! :-)

Det er vel altfor tidlig å teste? Jeg var en tålmodig sjel og ventet til mensen var forsinket:P Vi er alle forskjellige så noen merker det raskere enn andre:)

Hehe... artig å vite at flere er like utolmodige som meg. Har nesten samme datoer for M og EL som du. Og måtte selvfølgelig teste i dag :P Har så inderlig lav tolmodighetsterskel :D LYKKE TIL!! <3

Babytanker skrev:
Hehe... artig å vite at flere er like utolmodige som meg. Har nesten samme datoer for M og EL som du. Og måtte selvfølgelig teste i dag :P Har så inderlig lav tolmodighetsterskel :D LYKKE TIL!! <3

Og testen idag ar negativ? De var fen iallefall hos meg ;) men bra å se at vi er flere om å være utolmodig ;)

Hehe.. ja var nok negativ test i dag  Skjønner liksom ikke hvorfor
Men det var godt å vite at til og med sambo lurte på hvor lenge vi måtte vente før vi kunne teste. Han er nok like spent som meg!! 

Jeg testa vist idag og jeg ;p negativ idag også :p så nå skal jeg holde meg unna til onsdag tror jeg ;) bare så synd at jeg har 15 tester liggendes i en skuff :p

Vi må nok bare smøre oss med tolmodighet! ;) Selv har jeg fått tiden til å gå på et merkelig vis i dag og har nesten ikke tenkt på testing i hele dag :P

Positiv i dag 11 dpo på meg <3 Lykke til med testing!!

Alveskatt skrev:
Positiv i dag 11 dpo på meg <3 Lykke til med testing!!

Gratulerer så mye! :) Jeg kan knapt vente en uke til for å teste, gru-gleder meg... håper så på positiv test :)

Venter mensen til torsdag og tenkte å teste i morgen eller tirsdag:)

Var visst 12 dpo før den var positiv... og da bare svak.. vanlig kryss på cb 13 dpo...
(Negative billigtester 9+11)

appelsinen skrev:
Venter mensen til torsdag og tenkte å teste i morgen eller tirsdag:)

Testet i dag, men negativ:( fremdeles håp???

Jeg skulle egentlig testet idag, men testet hele forrige uke..og tors var den positiv! Altså 9 dager etter el. Veldig svak positiv 8 dager etter el .

Back
Topp