Hvor tidlig tar dere tidlig ultralyd?

Eki93

Elsker forumet
Juligull2021
Maisløyfene 2024
Jeg trenger litt råd fra dere :Heartred
Hvor tidlig drar dere på tidlig ultralyd?
Jeg har på en måte lyst å vente til ca uke 10 for da blir det rett før jul for min del, men siden jeg hadde en MA sist, så vil jeg jo ikke gå så lenge viss det ikke er liv.. så hvor tidlig kan jeg dra å se at det er liv f.eks? Jeg tenker jeg kunne tatt en så tidlig som mulig, å så evt en rundt uke 12 igjen kanskje? :) :rolleyes:

Jeg har bestilt til halveis ute i uke 12, men forstår jo at du blir mer engstelig etter en MA. For å se liv anbefaler de vel fra uke 7 omtrent :)

Jeg tar en i uke 6-7, som jeg gjorde forrige gang. Det er kun for å se et hjerte banke, ser ikke noe særlig annet :happy:

Jeg har fått beskjed av IVF-klinikken min om å ta tidligst 7+3, men ikke så lenge etter. Jeg vil gjerne ha en i uke 11-12 også for å sjekke nakkefold o.l.

Skal ha en 7+5, bare for å se et bankende hjerte ❤ Vil også ha en i uke 12-13 for å se liv igjen, og kanskje se kjønn ❤

Jeg skal ha tul 6+5 :) Har hos samme gyn både sett og hørt hjerte 6+3 (privat). Spørs sikkert litt hva utstyr de har hvor tidlig de kan se liv. Har hatt ma jeg også så den første tul er kun for å se om det er liv. Kunne tenkt meg en rundt uke 12 også.

Jeg tar en uke 6-7 og en uke 12-13 om vi er fortsatt gravid.

sist ultralyd var jeg uke 7+3 og der var ikke liv der :(

Jeg har bestilt til halveis ute i uke 12, men forstår jo at du blir mer engstelig etter en MA. For å se liv anbefaler de vel fra uke 7 omtrent :)
Jeg tar en i uke 6-7, som jeg gjorde forrige gang. Det er kun for å se et hjerte banke, ser ikke noe særlig annet :happy:
Var det jeg tenkte, vil tro at å se hjerte slå er det jeg trenger for å roe nervene, så får vi heller ta en til senere om det ser bra ut så langt :)

Jeg har fått beskjed av IVF-klinikken min om å ta tidligst 7+3, men ikke så lenge etter. Jeg vil gjerne ha en i uke 11-12 også for å sjekke nakkefold o.l.
Kanskje jeg skal bestille en til ca det tidspunktet da, er det fordi det er et gunstig tidspunkt for å se et hjerte slå f.eks? :)
Tenker også å ta en litt senere for å sjekke nakkefold osv :)

Jeg skal ha tul 6+5 :) Har hos samme gyn både sett og hørt hjerte 6+3 (privat). Spørs sikkert litt hva utstyr de har hvor tidlig de kan se liv. Har hatt ma jeg også så den første tul er kun for å se om det er liv. Kunne tenkt meg en rundt uke 12 også.
Så tidlig ja! Kjekt å vite :Heartred Er jo nettopp det å se liv som er viktig da :Heartred

Jeg tar en uke 6-7 og en uke 12-13 om vi er fortsatt gravid.

sist ultralyd var jeg uke 7+3 og der var ikke liv der :(
Ååh... jeg var også omtrent da å da var det heller ikke liv å se med oss heller :(
Krysser fingrene for oss begge, at der går bra nå! :Heartred

Så tidlig ja! Kjekt å vite :Heartred Er jo nettopp det å se liv som er viktig da :Heartred
Ja ❤️ Har tatt hcg prøver i tillegg jeg for å ha en pekepinn om hvilken vei det går.

Jeg har bestilt en TUL uke 7+0 for å sjekke om det kun er et embryo, plassering og forhåpentligvis et blinkende hjerte :) Synes det er billig sum å betale veid opp mot bekymringene mine

Jeg har bestilt en TUL uke 7+0 for å sjekke om det kun er et embryo, plassering og forhåpentligvis et blinkende hjerte :) Synes det er billig sum å betale veid opp mot bekymringene mine
Det er jeg veldig enig i! :Heartred

Har egentlig lyst til å ta tul i uke 7 for å sjekke om det er liv, men er to timers kjøring til nærmeste sted som tilbyr det, og har ikke tid til reisen før midten av desember :(

Back
Topp