Hvor tidlig startet du med kvalme?

Morgen- og kveldskvalmen er det jeg har, og den kom fra rundt 5+0 (eller noe), men er i tålig form midt på dagen :)

Forrige gang kom den i uke 6+. Og da hadde jeg skikkelig kvalme. Ned masse kg og spise en nektarin om dagen hvis jeg var heldig. Klarte ikke drikke. Kvalmen begynte å gå over i uke 15 og var ganske bra i uke 20 :-) nå har jeg vært småkvalm nå og da siden 3+4. Men venter på det store smellet i neste uke, er 5+4 nå.

Kom denne uken til meg :/ er akkurat 8+0 i dag :) Skal sies at jeg har jobbet nattevakter hele påsken og jeg håper det er grunnen og at det vil forsvinne når det roer seg med jobb nå :)

Trodde jeg hadde PMS eller noe, fordi jeg var så kvalm for et par uker siden, er nå 4+4 og doskåla er en av mine bestevenner [emoji23]

Merket jeg var kvalm og uggen før Positiv test.. var vel det første jeg merket... nå er jeg så dårlig... lei av å kaste opp hver dag:(

Fra 5+3 har jeg vært kvalm stort sett hele dagen, men bare kastet opp 2 ganger.
Mine favoritter er apelsin juice og vannmelon :P alt annet er et ork

Har vert små kvalm siden flr posetiv test, men i dag 6+1 kom den for fullt. Er eg lik mamma så blir kvalmen verandes resten av svangerskapet[emoji14]

Den begynte i går :/ er 4 eller 5 uker i dag mener jeg :). Skal be om henvisning til tidlig ultralyd i morgen:)

Sist gang begynte kvalmen å komme i uke 7, tilstede for fullt med daglig oppkast fra uke 8. Denne gangen begynte kvalmen tidligere, uke 5. Er nå i uke 6, kvalmen har blitt verre men har fortsatt ikke spydd. Håper det holder seg sånn:)

Kvalmen skal visst bli litt bedre rundt uke 12 fordi da tar morkaken over hormonproduksjon.. men er ikke alltid tilfelle dessverre

Rundt uke 5 tenker jeg. Er kvalm hver dag men bare i perioder om dagen. Verre når jeg har gjort mye eller spist lite.

Back
Topp