Hvor tidlig ser man hjerteslag på ultralyd?

Vi gikk da vi utifra egen beregning var 6+4 og ble satt tilbake til 5+5. Hun sa at det var det absolutt tidligste man kunne se hjerteslag og at dersom vi hadde kommet bare én dag før, hadde vi ikke kunnet se det. :Heartred

Vi gikk da vi utifra egen beregning var 6+4 og ble satt tilbake til 5+5. Hun sa at det var det absolutt tidligste man kunne se hjerteslag og at dersom vi hadde kommet bare én dag før, hadde vi ikke kunnet se det. :Heartred
Har fått time i neste uke. Er da i utgangspunktet 6+3. Men litt usikker på lenge på syklus, for det har alltid variert litt. Så kan være noen dager kortere på vei.. Så usikker på om det er for tidlig.. Føler du det stemte du var 5+5 ut i fra syklus/eggløsning?

Jeg var på ultralyd 5+5, da var det ingen bankende hjerte, var tilbake igjen 7+2, da banket det :)

Jeg tror det kan stemme at jeg var 5+5, ja. Når jeg kom inn og sa at jeg utifra egen beregning var 6+3 på vei, så sa hun at det var noe tidlig å komme, men at vi fikk se hva vi fant. Heldigvis fikk vi se lille :Heartred Likevel sa hun at det var vanligst å komme nærmere uke 7, da man kunne være nesten helt sikker på at man fikk se noe.

Back
Topp