Hvor tidlig / sent testet du positivt?

Rainbow87

Betatt av forumet
Og fikk du negativ test, før du fikk en positiv? :)

Aner ikke, ettersom jeg hadde mensen i over 2 uker etter jeg mistet i januar. Men kan se ut som jeg testet positivt så sent som i uke5, tok en test i det som muligens var uke 4, og den var negativ...

Vet ikke hvor mange dager etter ikm det var, for har 28-33 dagers syklus. Men siste mens var 27. januar, 4 uker senere var den negativ. 4 uker og 2 dager senere var den så svak at man såvidt så streken i noen vinkler, 4 uker og 4 dager senere var den positiv :) to dager etter det var det sterkere strek :)

Veldig svak positiv 3+4, positiv digital 4+1 :)

Hadde forresten negativ av en annen type test i mellom de to, ca 3+5 tror jeg.

Samme dagen jeg skulle hatt mensen. Men testen var så rar (var sånn cb + test). Den ble veldig fort positiv, men etter hvert som minuttene gikk så ble den bare mer og mer negativ. Og dagen etterpå var det ikke antydning til at den hadde vært pos - med første testet jeg også pos dagen etter IKM og den ble tydelig positiv med samme type test. Så jeg trodde jeg hadde fått et falskt svar. Gikk 4 dager til så tok jeg en digital.

Testet meg 2 dager etter ventet mens. Var svakt positiv da, så jeg testet igjen etter 1 uke, og da var den sterkere. 

testet kjempe svakt positivt 3+3 .. Trodde det var skyggestrek, men testet på nytt 3+4 og da var den positiv:D

Utifra min regning så var jeg 4+1 og fikk sterk strek, men utifra første ul, var jeg 3+5.. Kan ikke skjønne at testen skulle være så positiv så tidlig, men men! :)

svakt positiv 3+5 om man skal gå etter siste mens. Veldig svingende syklus her også..

Testa kjempesterkt positivt allerede 3-4 dager før ventet mens! :)

Jeg testet to positive tester nesten en uke etter forventet mens, da var jeg nesten 6 uker på vei

Testet meg ikke før jeg var ca. 6 uker på vei

testet den dagen da jeg ventet mensen og fikk negativ test! 
så ventet jeg en uke og ingen mensen kom så da tok vi en til, da kom det en veldig veldig svak positiv så ventet jeg noen dager til så ble den bare sterkere og sterkere :) 

Martine Elida skrev:
testet den dagen da jeg ventet mensen og fikk negativ test! 
så ventet jeg en uke og ingen mensen kom så da tok vi en til, da kom det en veldig veldig svak positiv så ventet jeg noen dager til så ble den bare sterkere og sterkere :) 

Så spennende :) Rart hvordan noen må vente så lenge,imens noen andre får allerede en uke og mer før forventete mens.

Jeg fikk to negative, en hos legen og en hjemme, men var nok for tidlig, for når min ble posetiv, var jeg bare to tre uker...
Posetive testen kom 3 dager etter forventet mens...

Back
Topp