Hvor tidlig så dere kjønn på babyen ?

Sorriso91

Betatt av forumet
Desemberlykke2017
Heihei

jeg lurte på om det var noen som så kjønnet på babyen tidligere en 16 uker ?

[emoji5][emoji5][emoji5][emoji5]

Vi fikk beskjed om at eldstemann var gutt da vi var på ultralyd i uke 13[emoji4]. Han sa han kunne ta feil, men tvilte på det[emoji56]

Vi fikk vite det var Jenteuke 13+1 sist gang[emoji106]
Har bestilt neste TUL 13+6 denne gang, spent på om hun kan se det så tidlig nå også[emoji4][emoji4]

Fikk vite at vi venter en gutt i uke 13
Forrige svangerskap fikk vinikke vite at det var en jente før på OUL i uke 19

Var inne i dag (13+1) og da kunne han ikke se det. Lille lå riktignok litt merkelig til så kan ha med det å gjøre :D Hadde ikke regnet med å få vite det i dag uansett. Skal sette opp privat UL i uke 15/16 der de ser litt nøyere med 3D og lignende, så da regner jeg med at de ser det!

Var i går (12+3) og da mente hun at det var en gutt. Blir spennende å se om det stemmer[emoji4][emoji1374]

Fikk vite på tidlig ul i uke 13/14 at det var vanskelig å skille jente fra gutt så tidlig, men også at det er lettere å slå fast at det er en gutt! Andre som har hørt det samme som meg eller noe annet?

Fikk vite på tidlig ul i uke 13/14 at det var vanskelig å skille jente fra gutt så tidlig, men også at det er lettere å slå fast at det er en gutt! Andre som har hørt det samme som meg eller noe annet?

Ja har også hørt at det er mer sikkert hvis de ser en gutt. Lettere å ta feil hvis de tror jente.

Back
Topp