Hvor tidlig så dere hjertet på tidlig-UL?

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Jeg har en time til gyn og er da 6+3, det kan vel i noen tilfeller være litt for tidlig til å se hjerteslag? Kommer jo til å bli nervevrak om de ikke finner noe hjerteslag da…. :Heartred
 
Jeg har en time til gyn og er da 6+3, det kan vel i noen tilfeller være litt for tidlig til å se hjerteslag? Kommer jo til å bli nervevrak om de ikke finner noe hjerteslag da…. :Heartred
Hjertet begynner å slå ca. i uke 5+5. Har selv vært på utvendig UL i alle svangerskap i uke 6+1, og sett hjerte banke :)
 
Hos meg så de det ikke før i uke 8. Var på TUL 7+0, og da trodde de det var blighted ovum, fordi de ikke så noe hjerteslag (kun plommesekk og Svangerskapssekk). Ved ny sjekk uka etter var det - svært overraskende - et bankende hjerte der. Men mitt tilfelle er nok utenfor normalen (uklart hvorfor, sen implantasjon eller annet) - bare greit å vite at det kan skje :)
 
Jeg har en time til gyn og er da 6+3, det kan vel i noen tilfeller være litt for tidlig til å se hjerteslag? Kommer jo til å bli nervevrak om de ikke finner noe hjerteslag da…. :Heartred
Jeg var akkurat 6+3 og fikk både se og høre hjertet slå ❤️ Helt utrolig at man kan høre det så tidlig ☺️
 
Back
Topp