Hvor tidlig positiv test ??

Jeg testet 3+6, torde ikke før. Jeg merket det 3+4[;)] Altså dag 9 dager etter innsett[:)]

Hoppla: hva merket du da ? Tok du crionone? Redd det er bare den jeg kjenner på .....

Jeg merket at jeg måtte opp å tisse om natta samt at jeg hadde sinnsyke menssmerter[;)] Men det er forskjellig hva folk til folk

ORIGINAL: Serephinea

Hoppla: hva merket du da ? Tok du crionone? Redd det er bare den jeg kjenner på .....

ORIGINAL: Hoppla

Jeg testet 3+6, torde ikke før. Jeg merket det 3+4[;)] Altså dag 9 dager etter innsett[:)]

Jeg måtte lete meg frem i dagboken min testa 10 dager etter uttak dvs 8 dager etter insetting.
Men da er det også normalt for flere å få negativ test så tidlig så det er vel ikke å anbefalle.

Det blir vel 3+2 her også dersom jeg ikke har regna feil[:D] I henhold til uttak så blir det 3+3

Hadde uttak 3.desember, satt inn 5.desember og tok første test kl.14-15, den 15.des[8D] dag 11 i rugeperioden! Testen var svaaaak, men absolutt positiv![:D]
Dagen etter den 16. tok eg ein test i 4-tida om morgonen, eit klårt kryss kom fram i CB sin g-test, og dagen deretter var den CB digital som LYSTE gravid!

Lykke til med testing når det nærmer seg!! TVI TVI![:D]

Tusen takk alle jenter[:D][:D][:D] for at dere tok dere tid til å svare meg[:D]Får se hvor lenge jeg klarer å vente[;)]

Back
Topp