Hehe...jeg er nå gravid med nr 2 og er 15 uker på vei! Så man skulle jo da anta at jeg hadde litt peiling på dette, men jeg testet positiv da jeg var over 7 uker på vei, og fikk sjokk!!! Til mitt forsvar så hadde jeg en blødning som varte i 3 dager rundt den tiden jeg skulle ha mensen og siden vi ikke prøvde å bli gravid så tenkte jeg det var mensen... Så reiste mannen avgårde i 4 uker så da kunne jeg jo ikke bli gravid. Så da jeg en morgen våknet opp og var skikkelig kvalm, og da dette varte i 2uker trodde jeg bare jeg hadde influensa eller magesyke..hehe! Men må jo si at jeg ble litt tankefull da jeg følte meg akkurat likt da jeg var gravid med nr 1... Uansett, etter 2 uker med 'influensa' så testet jeg meg etter en spøk fra min mor at 'du skal ikke bare ta en test da'.... Og ja, der var jeg gravid og over 7 uker på vei viste det seg på UL. Snakk og kalddusj ;-) Vi fikk begge sjokk men er jo overlykkelig! Dette er 3 gang jeg har blitt gravid på første forsøk, eller på ikke forsøk :-P, så fra nå av er det 100% avhold eller pille når vi IKKE prøver :-D hehe...